sanokaas ny mulle kuinka mä saan ton vakio mankan pois ku ei oo niitä tikkuja? 5cm sain jo tulemaan ja ekojen lukittajien ohi mut sitte pysähtyy eikä tuu enää...
itellänikään ei ollut niitä tikkuja, joten menin käymään opelin pikahuollossa, siellä asentaja irrotti mankan, kun anto pullakahvien verran korvausta...
Älä ny pullakahveja siitä maksa...itse kävin kysyyn huollon tiskiltä miten mankka irtoaa, ja nakkasivat käteen ne raudat, "että noilla". Otin pihassa irti ja vein raudat takaisin(pyysivät).
joo niin meinaanki mut toivottavasti lähtee niillä....minkälainenliitin on vakiomankassa...jokku puhuu et olis samanlainen iso kuin uusissakin soittimissa?mutta pitääkö paikkaansa?
orkkis mankan liitin käy suoraan uuden soittimen perään..tais olla puna-valkonen johto, mikä pitää katkasta, jos haluaa että auton omassa näytössä näkyy päivämäärä..jos ei piuhaa katkase, auton omassa näytössä ei siis näy päivämäärää.
Minun piti katkaista yksi piuha, kun muuten mankasta (blaukkari) katkesi virta sekunnin murto-osaksi aina kun kojelaudan kellossa vaihtui minuutti. Lisäksi antennijohdon liitin piti ottaa asennustelineestä irti, että ylettyi paikalleen.
Auto oli -97 Astra ja poppikone saman ikäinen blaupunkt.
joo siellä opelin huollossa heppu sano, et jotku soittimet toimii senkun laittaa kiinni, mut joissain soitin merkeissä pitää vaihtaa niiden virta-ja heräte johtojen paikkoja...itsellä on JVC KD-LH7R mp3:nen, ja toimi senkun laitto. eli ilmeisesti jvc:n soittimissa ei tarvitse johtojen paikkaa muuttaa.