E-kadettiin kojelauta..
Itseasiassa mie en oo kattonu tarkemmi mite se on kiinni! heitin vaa kysymyksen ilmoille et jos joku ois jo kerenny vaihtamaan jonku kojelaudan e-kadduun!? ku himottais vaihtaa joku vähä siistimpi siihe orkkiksen tilalle.. jos siel on tommosia "härpäkkeitä"
ni se voi olla et ne pitää kammeta jollai konstilla irti ja varovasti et ei mikää tärkee mee rikki!
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
Saab Sport sedan 2.0t
Tämäkään ei liity toisen kojetaulun sopivuuteen vaan siihen miten kojetaulu irroitetaan...
Konehuoneen puolelta ainakin lähtee osa pulteista auki ja mitään ei tarvitse rikkoa/vääntää vaan rauhassa kun irroittelee ruuveja niin kyllä se ihan kokonaisena irtoaa..Vinkkinä irroittakaa rattiakselin ympäriltä kaikki+itse akseli niin helpottaa huomattavasti hommaa..
Kesällä irroittelin itelle yhestä kolariautosta ylimääräisen kojetaulun ja koko operaatioon meni n.3,5 tuntia ku ensikertaa olin irroittamassa + muutamia kirosanoja..Eli varatkaa aikaa+hyvä valaistus roikka johdolla...
Olipas se vaikeasti selitetty...
Konehuoneen puolelta ainakin lähtee osa pulteista auki ja mitään ei tarvitse rikkoa/vääntää vaan rauhassa kun irroittelee ruuveja niin kyllä se ihan kokonaisena irtoaa..Vinkkinä irroittakaa rattiakselin ympäriltä kaikki+itse akseli niin helpottaa huomattavasti hommaa..
Kesällä irroittelin itelle yhestä kolariautosta ylimääräisen kojetaulun ja koko operaatioon meni n.3,5 tuntia ku ensikertaa olin irroittamassa + muutamia kirosanoja..Eli varatkaa aikaa+hyvä valaistus roikka johdolla...
Olipas se vaikeasti selitetty...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]