jarrupääsylinteri -> 20.x->22/23.xmm
jarrupääsylinteri -> 20.x->22/23.xmm
eli tuos e-rekkulin(2.0S) omas on vikaa... olis kaksi vaihtoehtoa tilalle ihan omas varastossa
1. 2.0S Ascoonan
2. 3.0E Monzan
eli monzan oma olis tuo isompi vaihtoehto
kummassakin olis lähdöt oikeissa kohdissa ainakin
eli mitä haittaa jos laittais tuolaisen isomman?
jarrupääsylinterin
1. 2.0S Ascoonan
2. 3.0E Monzan
eli monzan oma olis tuo isompi vaihtoehto
kummassakin olis lähdöt oikeissa kohdissa ainakin
eli mitä haittaa jos laittais tuolaisen isomman?
jarrupääsylinterin
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Re: sylinterin isontaminen 20.x->22/23.x mitä haitaa
en tiiä onko mulla liian paha rapula vai mikä mutta minä en ymmärrä tästä viestistä yhtään mitään...
et oo ainooFullMetal kirjoitti:en tiiä onko mulla liian paha rapula vai mikä mutta minä en ymmärrä tästä viestistä yhtään mitään...
jarru sylinterin?
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: jarrupääsylinteri -> 20.x->22/23.xmm
Onkos Monzan jarrut isommat kuin Rekordin? Tähän ei muitten tarvinne vastataRealsanta kirjoitti:eli monzan oma olis tuo isompi vaihtoehto
eipä noissa kauheesti ole eroa takana vaan monzassa on satulat kun taasen rekussa rummut...rgs1 kirjoitti:Onkos Monzan jarrut isommat kuin Rekordin? Tähän ei muitten tarvinne vastataRealsanta kirjoitti:eli monzan oma olis tuo isompi vaihtoehtoPeriaatteessahan isompi pääsylinteri pukkaa pienemmällä liikkeellä saman nestemäärän liikkeelle eli jarruista pitäisi tulla äkkiottoisemmat. Ei kai noiden autojen painoissa niin suurta eroa ole, että tuosta älyttömän lukkiutumisherkkä tulee?
olispa sekin näky et oopeliin sais hätääset jarrut ainakin näihin vanhoihin
toki tais olla rekus 2x48mm ja monzas 2x57mm satuloitten mäntäkoot
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Aika mutuiluksi menirgs1 kirjoitti:Onkos Monzan jarrut isommat kuin Rekordin? Tähän ei muitten tarvinne vastataRealsanta kirjoitti:eli monzan oma olis tuo isompi vaihtoehtoPeriaatteessahan isompi pääsylinteri pukkaa pienemmällä liikkeellä saman nestemäärän liikkeelle eli jarruista pitäisi tulla äkkiottoisemmat. Ei kai noiden autojen painoissa niin suurta eroa ole, että tuosta älyttömän lukkiutumisherkkä tulee?
Mitä isompi pääsylkky sitä pienempi jarruteho samalla poljinvoimalla.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Minä en kylläkään poljinvoimasta puhunut vaan pääsylinterin liikepituudesta, mutta olisi pitänyt muistaa renkutus "mitä voimassa voittaa sen matkassa häviää". Perutaan tuo suoraviivainen äkkiottoisuusvertausTuomas kirjoitti:Aika mutuiluksi menirgs1 kirjoitti:Periaatteessahan isompi pääsylinteri pukkaa pienemmällä liikkeellä saman nestemäärän liikkeelle eli jarruista pitäisi tulla äkkiottoisemmat. Ei kai noiden autojen painoissa niin suurta eroa ole, että tuosta älyttömän lukkiutumisherkkä tulee?
Mitä isompi pääsylkky sitä pienempi jarruteho samalla poljinvoimalla.
Joku vois varmaan siirtää tämän oikealle alueelle?