Kolmen kuukauden odotus palkittiin tänään klo: 14:30 kun auto luovutettiin Kotkan Autotuonnista. Ja palvelusta sen verran että se oli suorastaan loistavaa.
Kiittää ja kuittaa... Joo maski menee vaihtoon ja uudeksi tulee Irmscherin maski. Ja etuhelma tilataan vasta keväällä ja sekin Irmscherin mallistosta koska talvi voi tehdä sille tepposia ja muutenkin laitetaan noita i-line varusteita kunhan tuning kuume taas keväällä iskee. KW:n alustaa olen ajatellut laittaa alle jos takuu asioista pääsee selvyyteen. Ja talven aikana tilaan 19-20" vanteet niin eiköhän se siitä
Onneksi olkoon! Tosiaan maski vaihtoon heti, itellä on steinmetzin versio, koska ritilä on samanlainen kuin puskurissa. Ens vkolla tulee maalaamosta etuhelma (a'la steinmetz), mutta asennus jää varmaan ensi kevääseen. Saisin muuten ehkä töitä tielaitoksen aura-autona...
On 2003-10-10 22:12, EighteenWheeler wrote:
Kolmen kuukauden odotus palkittiin tänään klo: 14:30 kun auto luovutettiin Kotkan Autotuonnista. Ja palvelusta sen verran että se oli suorastaan loistavaa.
Kotkan autotuonti todellakin tarjoaa huippuhyvää palvelua..sekä myynti- että huoltopuolella! Myös omat kokemukseni ovat huippuhyviä! Jos vielä joskus ostan Opelin niin ostan sen Kotkan autotuonnista..vaikka asuisin kauempanakin
Itse sain 2.2:sen GTS:n elokuun alussa. Kilometrejä on kertynyt n.4000 ja tyytyväinen olen kaiken kaikkiaan ollut. Yksi kappale koiperhosia on jostain löytänyt tiensä oikean takaumpion sisälle, mutta sen poistaminen onnistunee huollon yhteydessä. Takapäästä kuuluu myös liikkeelle lähdettäessä jonkin sortin kolinaa, joka olisi nyt keskiviikkona tarkoitus mennä tarkistuttamaan.
Sen kummempaa tuuninkia en meinaa vekottimeen harrastaa. Steinmetzin maskin kuitenkin otin jo uuteen autoon. Vanteetkin ovat mukavuudenhaluisen ihmisen. Tyylikäs peli ilman rakenteluakin
Onnea uuden upean vekkulin johdosta, pitää kai tiettynä aikaa liikkua kaupungilla niin eiköhän sen näe sit ihan livenä.
GTS Black Sapphire voisi olla uusi nickisi..?