Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Olisko ollu eilen alkuillasta Monninkylän tienoilla joku myrkynvihree metallinhohto b-corsa Porvooseenpäin matkalla?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Tuollaisella perus virhreällä a vectralla missä Xenonit ja punainen konepelti|vectraman| kirjoitti:Kyllä minä ainakin kaupungilla eilen kävin pyörähtään, että hyvinkin ollut mahdollistaMinkälaisella pirssillä ajelit?
Ja asiaan oulusta muhokselle päin meni musta? calibra missä jonkinmoinen korisarja ja lintulauta tuossa puoli kahden aikaan
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tummanharmaa töppöperänen F Astra tuli ensin vastaan jossakin kohti kun muistais vaan missä ja vähän myöhemmin oli parkissa Verkkokauppa.comin pihassa, ainakin Riegerin helma oli takapuskurissa ja jtn muuta pikkutuninkia siinä oli ja nuori sälli sillä ajeli.
Eilen 20.00 aikoihin tampesterissä särkänniemen tienoilla punanen b ascona ja viime keskiviikkona parikin E1 rekordia, toinen onkin kangasalta ja toista en ennen nähnyt. Vanha mies ajo ja oli saatanan hieno hopeinen, useammilla ohuilla kylkiraidoilla jnejne "varusteilla".
muutama päivä sitten oulun välivainiolla harmaa 2.0 rekord
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
opel - wir leben autos
Kaksi Tigraa bongattu Toijalassa tänään.
Kukas ajeli tänää n. 18.25 lahessa hennalan risteyksessä tummalla b-omega farkulla?
Kyljessä isohko Irmscherin tarra ja takasivulaisessa klubin nettiosote
Vectra C2
J_J2 kirjoitti:Tänään tämmösen Calibran tuossa Palokan Prisman pihalla. Näytti olevan clubin tarra takalasissa. Liekö jonku foorumilaisen?
meikäläisenhän tuo calle on..
koskaan ota opikseen. neljäs calle kierroksessa. tälläkertaa dtm edition -95 x)
Se on ollut EVO-500Juuzo kirjoitti:Kukas ajeli tänää n. 18.25 lahessa hennalan risteyksessä tummalla b-omega farkulla?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Tosin tuli sunnuntaina bongattua harmaa sedan b- omppu möysän essolla parkissa.Eipä tuolla paljon muita kerennyt näkemään.
Espoossa Vanhalla Turuntiellä Kilon risteyksen kohdalla palanut F-Astra Caravanin raato Ruotsin kilvissä tänään.
- Jaccez
- 'Diplomat'

Eilen näin hyytyneen C Asconan ja jokin aika sitten f astran jota hinattiin.
Osta japsi ja opit hitsaamaan

Ajelitko muuten tuosta kyseisetä bongauspäivästä muutamanpäivän jälkikäteen Tikkakoskella Mutkaperäntiellä mun entisen vihreän Sedan B-Omegan perässä sillä Calibralla vai olikohan mulla jo tuolloin tuo valkoinen B farkku Omega. En muista tarkkaandaizyli kirjoitti:J_J2 kirjoitti:Tänään tämmösen Calibran tuossa Palokan Prisman pihalla. Näytti olevan clubin tarra takalasissa. Liekö jonku foorumilaisen?
meikäläisenhän tuo calle on..
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
kylläpä vaanJ_J2 kirjoitti:Ajelitko muuten tuosta kyseisetä bongauspäivästä muutamanpäivän jälkikäteen Tikkakoskella Mutkaperäntiellä mun entisen vihreän Sedan B-Omegan perässä sillä Calibralla vai olikohan mulla jo tuolloin tuo valkoinen B farkku Omega. En muista tarkkaandaizyli kirjoitti:J_J2 kirjoitti:Tänään tämmösen Calibran tuossa Palokan Prisman pihalla. Näytti olevan clubin tarra takalasissa. Liekö jonku foorumilaisen?
meikäläisenhän tuo calle on..Molempien Omegoiden kuvat näkyy noissa allekirjotuksien jutuissa.
koskaan ota opikseen. neljäs calle kierroksessa. tälläkertaa dtm edition -95 x)
Ok. Mulla on meinaa appila siinä mäen alla Ruukintien risteyksessä ja tulee aika usein siellä pyörittyädaizyli kirjoitti:kylläpä vaanJ_J2 kirjoitti:Ajelitko muuten tuosta kyseisetä bongauspäivästä muutamanpäivän jälkikäteen Tikkakoskella Mutkaperäntiellä mun entisen vihreän Sedan B-Omegan perässä sillä Calibralla vai olikohan mulla jo tuolloin tuo valkoinen B farkku Omega. En muista tarkkaandaizyli kirjoitti:J_J2 kirjoitti:Tänään tämmösen Calibran tuossa Palokan Prisman pihalla. Näytti olevan clubin tarra takalasissa. Liekö jonku foorumilaisen?
meikäläisenhän tuo calle on..Molempien Omegoiden kuvat näkyy noissa allekirjotuksien jutuissa.
satun siellä asumaan
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL