AVO GTZ Coiloverit.. kokemuksia?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

AVO GTZ Coiloverit.. kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Olen nyt vakavasti harkitsemassa kyseistä säädettävää alustaa, nykyisen BILSTEIN Sprint/Steinmetz -60mm yhdistelmän tilalle.

Sain ihan hyvän tarjouksen yhestä firmasta tuosta AVO'n GTZ coilover satsista. Etupäässä siis jäykkyys-/korkeussäätö 35-65mm ja taakse sais valita -40mm tai -60 jousilla, eli kiinteä madallus, mutta jäykkyyssäätö tietty takanakin. Etupään korkeussäätö minulle tärkein, sekä takapään jäykkyyssäätö (rokkivehkeistä tuli älytön lisäpaino) että ajettavuuden saa shimmattua "nopeaan kaarreajoon" sopivaksi. Hinta on siinä 1000€ nurkilla ja tää on custom made -sarja, vaatii hieman etutolppien muutostöitä, auton jousitusrakenne sen kertookin.

KW'tä funtsin kanssa, mutta sieltä Variante1 ja 2 satsi sekoitettuna menee jo yli budjetin ja eikös nöitä AVO'n satseja oo ihan ratapeleissäkin käytetty?
"On tämä saatana työmaa!"
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: AVO GTZ Coiloverit.. kokemuksia?

Ei ollu porukalla vissiinä näistä kokemuksia? Nooh, tollanen paketti mulle kuitenkin on tuloillaan, joten laitan kokemuksia/kuvia sitten kun homma on siinä pisteessä..
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

moni kehunut ja ainaki kilpakäytössäki paljon avo alustoja, omaa kokemusta tosta setistä ei ole pelkkiä kuulopuheita vaan. en usko että hankintasi meni metsään :)
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Kiitos, mut sai vakuuttuneeksi jo eräs hemmo, joka alustojen kanssa on paljon pelannut (asentanut, huoltanut ja säätänyt) joten eiköhän Kadetti muutu aivan täysin, kun tämän alustan kun saa säätöihin. Tuskin tonnin coilit ihan puppua on, puhumattakaan kisapumpuista.. jatketaan harjoituksia! :peukku:
Vastaa Viestiin