V6 Calibra
-
PatriOotti
- 'Senator'

niin,no mun mielestä pointti on juuri siinä että paljonko kannattaa maksaa ko. autosta, ei siinä ettei sitä kannata ostaa ollenkaan.
käy rintajoupilla tms halpa kauppiaalla tinkimässä oikein kunnolla, ja sit siitä pudotat jonkun 25%-30% ja annat tarjouksen calicasta, sieltä se hinta löytyy, mutta ole tiukkana ja perustele halpa tarjouksesi.
itse ostin omegan tuolla tavalla tinkien ja nyt olen sillä 3 vuotta ajellut ja hyvin on toiminut, muutamaa juttua lukuun ottamatta (koiranluut, raidetangon pää ja apusimpukka).
omegassa huonoina puolina oli "firman" auto tausta, ja oli ollut 4 eri haltijaa, tosin samassa firmassa. kone lauennut jo 82thkm:ssä, mutta koneen vaihdosta oli kyllä paperit kunnossa, täysin selvää vastausta en kone rikosta saanut, selitys oli jotain siihen tapaan että proppu irronnut ja öljyt ulos ja PAM!, tiedä sitten.
käy rintajoupilla tms halpa kauppiaalla tinkimässä oikein kunnolla, ja sit siitä pudotat jonkun 25%-30% ja annat tarjouksen calicasta, sieltä se hinta löytyy, mutta ole tiukkana ja perustele halpa tarjouksesi.
itse ostin omegan tuolla tavalla tinkien ja nyt olen sillä 3 vuotta ajellut ja hyvin on toiminut, muutamaa juttua lukuun ottamatta (koiranluut, raidetangon pää ja apusimpukka).
omegassa huonoina puolina oli "firman" auto tausta, ja oli ollut 4 eri haltijaa, tosin samassa firmassa. kone lauennut jo 82thkm:ssä, mutta koneen vaihdosta oli kyllä paperit kunnossa, täysin selvää vastausta en kone rikosta saanut, selitys oli jotain siihen tapaan että proppu irronnut ja öljyt ulos ja PAM!, tiedä sitten.
Tuokin pitää paikkansa. Omassakin Calibrassa on hienosti "16V Turbo 4x4" ja tähän asti siitä on vikaa löytynyt noista kaikista "hienouksista" eli 16V-kannesta, turbosta sekä nelivedosta. Ei ole halpaa hommaa tuon kunnolliseen ajokuntoon laitto.On 2003-10-13 22:42, Arzka wrote:
hmm... Turbo ja neliveto. Kuulostaa hienolta, mutta näillä tuloilla taidan jättää väliin. Täältäkin saa lukea tämän tästä, että koneet ja jakolaatikot paukkuu... Vaikka kai se on käyttäjästä kiinni, eihän sitä tarvii aina revitellä
Tämän kesän ajot jäivät käytännössä kokonaan ajamatta ja rahaa on palanut autoon jo huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi arska.f:llä, eikä se ole vieläkään edes ajokunnossa (oli kyllä ostettaessa ajokunnossa!).

<font size=-1>[ This Message was edited by: ata on 2003-10-14 15:23 ]</font>
Juu itellä kanssa vähän kantta oiottu ja turbo pamahtanut kerran oikein kunnolla. Eli ei toi välttämättä oo kaikista kannattavin tekniikkavaihtoehto ainakaan opiskelijabudjetille.
En mä kyllä silti tota V6:een tai pikkuvapariin vaihtaisi. Pikkukoneista puuttuu puhtia ja V6:sta neliveto. Rahaahan noihin remontteihin palaa.. Se on selvä. Mutta kyllä kannattaa.
En mä kyllä silti tota V6:een tai pikkuvapariin vaihtaisi. Pikkukoneista puuttuu puhtia ja V6:sta neliveto. Rahaahan noihin remontteihin palaa.. Se on selvä. Mutta kyllä kannattaa.