Joo eli sellanen tuli tässä mieleen kun eilen ostin uuden omegan ja siinä ajonesto menee päälle jos ovia ei avaa kaukosäädöllä.
Mietin, että saisko sen jotenkin ohitettua että sen auton saisi pelkästään avaimella käyntiin. Kun alkaa molemmat kaukosäätimet olemaan jo aika nihkeessä kunnossa niin ei välttämättä mukavaa joka aamu 10min sohii säädön kaa autoon päin jos se joskus vaikka vahingossa aukeiski
Ps. taitaa mun eka viesti olla täällä ja näin tyhmä vielä, mutta menköön
kokeile alkuun vaihtaa patterit niihin säätimiin jos ei vielä vaihettu. alkupään omegoissa melko paska se kauko-ohjaus.. menee eka vaikka avaimella sisää ja sit autossa painaa kakella ovet lukkoon ja auki.. näin itekkin joutunut joskus tekemään. foorumilta löytynee ohjeet myös ajoneston ohitukseen
Ahvenjarvi kirjoitti:Joo eli sellanen tuli tässä mieleen kun eilen ostin uuden omegan ja siinä ajonesto menee päälle jos ovia ei avaa kaukosäädöllä.
Mietin, että saisko sen jotenkin ohitettua että sen auton saisi pelkästään avaimella käyntiin. Kun alkaa molemmat kaukosäätimet olemaan jo aika nihkeessä kunnossa niin ei välttämättä mukavaa joka aamu 10min sohii säädön kaa autoon päin jos se joskus vaikka vahingossa aukeiski
Ps. taitaa mun eka viesti olla täällä ja näin tyhmä vielä, mutta menköön
Minkäslaiset paristot sulla on kaukosäätimissä? Itsellä oli 1xcr2032 ja oli melkoista peeloilua tuo ovien avaus.
Vaihdoin 2xcr2025 ja johan pelittää huomattavasti paremmin. En tiedä paljonko noissa pitäis olla orkkiksena noita paristoja,mutta onhan nuo toiminut ihan ok kahdella paristolla.
Onkos porukka saanu elvytettyä noita kaukosäätimiä jotenkin? Täs just tutkin tätä avainta ja tuntuu toimivan miten haluaa. Välillä toimii iha ok, välillä nappula sekoo ja välillä ei toimi edes se sivunäppäin. Kylmäjuotoksia eikä muuta silmiinpistävää näy. Ja paristot tosiaan ihan uusia ja 3V näyttääpi. Saakohan jostain noita lähettimiä tarvikkeena tilattua, sehän ajonestonsiru on itse avainosassa eikä tossa lähettimessä?
EDIT: Alkohan niit kylmäjuotoksia löytyy ku löi mikroskoopin alle...
Omega CD -96 2.5L V6 Automaatti
ex: Vectra CD -97 1.6L 16v Manuaali
mulla oli ihan näkyvä vika, juuri ison napin alta kytkimen toinen karva irti liian kovan painalluksen seurauksena. juottamalla kiinni ja toimii. nyt vain muistais olla runtelematta tota kakee, ei kestä painaa kovin kovaa.
Joo ja yleismittarila voi mitata sen patterin varauksen.Onneks se vika on yleensä niissä ja kaupastakin voi saada huono patterin.Kun patterin varaus on pudonut 1.5 voltista vaikka 0.8 volttiin ei tahdo enää toimia.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.