Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ystävällisin terveisin kaikille Minulla on ongelma minun autooni, kun ajan siitä ja painan kaasu kovasti auto katkaise eli ei lähte mutta joskus mene hienosti ja joskus ei , min- olen vaihtanyt tulpat , polttaaine filteri . myös minä olen testanyt siitä tietokonen kautta ja se sanoi että nolla vika.
Nyt kun on talvi niin saattaapi ottaa kovassa kaasutuksessa luistonesto kiinni ja siks auto tökkii.
Eli mitään ei oo vikana, ainoostaan luistonesto estää renkaita sutimasta. Jos näin on niin mittaristossa pitäisi aina nykiessä vilkkua TC-valo.
Onko autossasi luistonestoa (TC)?
Kaikissa 2-litraisissa B-Vectroissa on tuo luistonesto vakiona vuosimallista riippumatta. Itse kyllästyin sen TC-valon jatkuvaan vilkkumiseen talvikeleillä, niin tempaisin ko. valon polttimon veke samalla, kun vaihdoin palaneen mittarivalon polttimon.
Voihan se TC-valon poltin olla joissakin kärvähtänytkin, jos ei vilku, vaikka TC-nappi siinä keskikonsolissa, joka osoittaa autossa olevan luistoneston.
Oikesti minun autossa ei ole TC nappi ja tämä ongelma ollut enen talvi ja mottori on 1,8
myös kun minä painan kaasu joskus tuli pakuputkista sama kun ompu
Ei näillä foorumeilla saa suoraa vastausta välttämättä päivän aikana.
Aloitappa vaikka tulpanjohtojen vaihtamisella. Nykiminen voi johtua myös sytytyksestä..
Putkessa poksahtelu tarkoittaa sitä että palotapahtuma jatkuu siellä, joten vikaa bensansyötössä??