opelisti77 kirjoitti:Oot pistänyt sitten vectran myyntiin
Joo siirtyis Bemarien pariin.
Oikein
Väärin,toi oli läppä.ei todellakaan tule mitään bemaria mulle.
ja vanteet ei ainakaan täs vaihees oo myynnissä erikseen.
toi myyntiin laitto oli joku ihmeen päähän pisto illalla.kuten ilmostakin näkee ei paljon jaksanut myyntipuheita kirjotella.
toisaalta ei malttas myydä mutta jotain tekisi mieli ja se tietystikin on
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Oikein
toi myyntiin laitto oli joku ihmeen päähän pisto illalla.kuten ilmostakin näkee ei paljon jaksanut myyntipuheita kirjotella.
Oon täs muutaman päivän etsinyt noita samanlaisia vanteita mut en kyl sit mistään ole löytänyt. Oliko se niin et olivat omegan vanteet? Ja mistä vuosimallista?
Onko kellään mitään vinkkiä et mistä vois löytyä??
oliks sul jartsa vectras nyt h&r -40 madallus satsi? on mielestäni oikein riittävä
Tuli muuten käytettyä auto tech2 päässä ja nyt toi valojen vikavaloherjaus on kunnossa
Oikein
säikähdinki jo että vaihdat merkkiä, mut sitte muistelinki et joskus kuullu että et kovin äkkiä vaihda merkkiä minkällaasta tulos tilalle?
Näyttää olevan nuo roiskeläpät edessä sinun vectrassa, ootko ite hommannu nuo jostain vai oliko jo paikoillaan? Oon tässä miettiny jos omaankii laittais keväällä moiset mut en tiiä mistä noita saa ja mihin hintaan. Ja eikös noita ole takapäähänkin saatavilla?
Juhapes kirjoitti:Näyttää olevan nuo roiskeläpät edessä sinun vectrassa, ootko ite hommannu nuo jostain vai oliko jo paikoillaan? Oon tässä miettiny jos omaankii laittais keväällä moiset mut en tiiä mistä noita saa ja mihin hintaan. Ja eikös noita ole takapäähänkin saatavilla?
Noitahan saa ihan autoliikkeen tiskiltä. Itse ostin länsiautosta, eteen maksoi 18€ pari ja taakse saman verran. Sit viel maalit pintaan ja kiinni
Oikein
Oon täs muutaman päivän etsinyt noita samanlaisia vanteita mut en kyl sit mistään ole löytänyt. Oliko se niin et olivat omegan vanteet? Ja mistä vuosimallista?
Onko kellään mitään vinkkiä et mistä vois löytyä??
oliks sul jartsa vectras nyt h&r -40 madallus satsi? on mielestäni oikein riittävä
Tuli muuten käytettyä auto tech2 päässä ja nyt toi valojen vikavaloherjaus on kunnossa
joo eipä tarvinnut kauaa miettiä kun näin nuo vanteet foorumilla myynnissä,H&R -40mm on nykyinen alusta.joo testerillä saa sen polttimovalituksen pois.
Juhapes kirjoitti:Näyttää olevan nuo roiskeläpät edessä sinun vectrassa, ootko ite hommannu nuo jostain vai oliko jo paikoillaan? Oon tässä miettiny jos omaankii laittais keväällä moiset mut en tiiä mistä noita saa ja mihin hintaan. Ja eikös noita ole takapäähänkin saatavilla?
Noitahan saa ihan autoliikkeen tiskiltä. Itse ostin länsiautosta, eteen maksoi 18€ pari ja taakse saman verran. Sit viel maalit pintaan ja kiinni
noi on ihan orkkis roiskeläpät,itelle tuli auto-muovilta samalla kun tuli kasa muutakin tavaraa,taakse en laittanut kun oli/on tarkotus laittaa opc:n takahelma.