kytkin turbo cihiin

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
miller
'Admiral'
'Admiral'

kytkin turbo cihiin

Viesti Kirjoittaja miller »

jep eli edellinen 3 lapane ei pitäny enää "turbo-Volvon" 215mm kytkinasetelmalla...
eli oon nyt kahlannu nettiä edestakas ja vaihtoehdot ollu melkee toi volvo ja m5 asetelmat.
vauhtipyörä on vielä opelin oma sillä ois tarkotus mennä tietysti muokata voidaan ja laatikko on toistaseks 3000omegan.

eli mitäs ehdotuksia oisko omegassa jotain sopivaa ja millanen homma ton m5 kytkimen laitto on?
miller
'Admiral'
'Admiral'

Re: kytkin turbo cihiin

M5 SRE 240mm asetelma: 888 082 999 765 väännönkesto SRE katalogista 590Nm orgaanisella levyllä.
M3 SRE 228mm asetelma: 883 082 999 618

mites tollasten asennus millanen urakka? m3 varmaan istuis helpommi :O
X20XER
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja X20XER »

enpä cihheistä tiiä mutta m5 asetelma on todella iso verrattuna esim volvon asetelmaan.

f28 vaihteistoon ei m5 mene tekemälläkään... vertauksena.. mulla on dieselissä m5 mutta vaihteistona on f40 jossa on tilaa todella hyvin.

mulle tuli tohon calican f28 laatikkoon ojennukselta 240mm asetelma+vauhtis ja sintteri.. kestoa on päälle 700nm.. audista ilmeisesti?

vois olla passeli tollainen sulle jos innoistuit. nyt en saa kuvia otettua mutta ens viikolla onnistuu, numerot saan kyllä katottua ja tarvittaessa mittojakin.

itse kyllä miettisin valupyörän hylkäämistä, se kun voi vaikka revetä.. sitten se 3xx euroa ei tunnu missään :lollis:
miller
'Admiral'
'Admiral'

pitää alkaa tota sre m3 kytkintä miettimään ku noi lupaa ainakin sintterilevyllä 530nm
Vastaa Viestiin