Teemu J kirjoitti:No mut en ainakaan ite käyttäs moiseen hinuria, kuten en omaankaan... Aattelin vaan jos puhutaan muutaman sadan euron autosta, niin järkee tilata hinuria, kun kyyti maksaa lähes saman verran.. Ellei ole sit vakutuksen kautta tuo juttu... Ja tuli tikut siks, että voi polttaa sen
Onko sulla jotain A-Vectroja vastaan? On minullakin tuollainen vakuutus omassa A-Vectrassa. Ja niitä tosiaan on monen arvoisia ja joillain ei ole edes "hintaa" kun eivät ole myytävänä. Kyllä täälläkin on paljon A-Vectrojen "faneja" ja joku hinauksen hinta on aika pientä kuitenkin. Ei kaikki A-Vectrat ole mtiään sadan euron autoja, XE-tekniikkaiset GT 16V:t ainakin esimerkiksi ovat käsittääkseni enemmänkin ainakin n. parin tonnin autoja tänä päivänäkin. Turbot vielä paljon arvokkaampia.
nimim. "A-Vectran (missä on osakasko johon kuuluu myös hinaus) omistaja"
Tänään tuli Pitäjänmäessä vastaan AP:n entinen valkoinen Holden-look Senator B. Ei ollut enää Mobil 1-race-tarroja kyljissä. Liikennevaoista kääntyi Konalantieltä Pitäjänmäentielle itään, itse tuli Pitäjänmäentieltä lännestä ja olin kääntymässä Konalantielle pohjoiseen.
ata kirjoitti:Tänään tuli Pitäjänmäessä vastaan AP:n entinen valkoinen Holden-look Senator B. Ei ollut enää Mobil 1-race-tarroja kyljissä. Liikennevaoista kääntyi Konalantieltä Pitäjänmäentielle itään, itse tuli Pitäjänmäentieltä lännestä ja olin kääntymässä Konalantielle pohjoiseen.
Joo, sama auto maanantaina Vihdintiellä, kääntyi Pähkikseen.
Nyt on tommonenkin sitten nähty.