kyllä täs taitaa joutua vannekaupoille.
tosin helpommalla pääsee kun myy noi H&R:n jouset ja hommaa sen ta:n
kuinkahan toholon näköinen olisi 9.5 vanteelle 225/35???,helpottas tota tontitusta.
Jartsa kirjoitti: kuinkahan toholon näköinen olisi 9.5 vanteelle 225/35???,helpottas tota tontitusta.

just löysin tuon saman sivuston.asiallinensamsa87 kirjoitti:Jartsa kirjoitti: kuinkahan toholon näköinen olisi 9.5 vanteelle 225/35???,helpottas tota tontitusta.
http://www.tyrestretch.com/9.5_225_35_R19/
Ei paha ollenkaan.. Ite meinasin ens kesänä samaa kumia 10" vanteelle.

Samantien 10 et ja kunnon rullausjarkkis kirjoitti:eli sais vanteissa et olla 30ja jos kaaria joutuu rullaan ulospäin ni multa löytyy kaarimankeli lainaan

joo ei mitään 10 ET:tä.sille linjalle en lähde,tulee liian pihalle.siinä vanhassa signumissa oli ET30 niillä 9.5 vanteilla,etuvanteista sorvattiin muistaakseni 3mm pois ja jarrulevystä 2mm (ahdasta).takana oli 10mm spacerit,eli ET20.samsa87 kirjoitti:Samantien 10 et ja kunnon rullausjarkkis kirjoitti:eli sais vanteissa et olla 30ja jos kaaria joutuu rullaan ulospäin ni multa löytyy kaarimankeli lainaan
Juu eipä kestäJartsa kirjoitti:kiitos kuitenkin kuvasta vectraTBO.
vastaan Jartsan puolesta että 0.65barJ.S.T kirjoitti:Mihin mahtaa vakio-ohjelmalla nostaa ahtopaineet tällä koneella?
jos tuo vakiona ahtaa yli 0.7bar on IMM viallinen.Alpha kirjoitti:vastaan Jartsan puolesta että 0.65barJ.S.T kirjoitti:Mihin mahtaa vakio-ohjelmalla nostaa ahtopaineet tällä koneella?
edit: oli siis minun autossa, muistaakseni vectraTBO:lla tais olla paljon enemmän.
Mulla oli siinä GTS:ssä vakioahdot tota 0.6-0.7 luokkaa, BSR:llä oli sitten 0.9-1bar. Mitattu sellaisella nestevaimennetulla teollisuusmittarilla.Jartsa kirjoitti:jos tuo vakiona ahtaa yli 0.7bar on IMM viallinen.Alpha kirjoitti:vastaan Jartsan puolesta että 0.65barJ.S.T kirjoitti:Mihin mahtaa vakio-ohjelmalla nostaa ahtopaineet tällä koneella?
edit: oli siis minun autossa, muistaakseni vectraTBO:lla tais olla paljon enemmän.