Poljinpinnat calibraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
opelix_calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja opelix_calibra »

Tiestäiskö kukaan minkälaiset poljinpinnat kävisi calibraan? Kun kaasupoljin on aika korkea, niin viittisi laittaa siihen liian pientä poljinta! enkä haluasi alkaa poraa reikiä siihen..
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Osta jostain halpahallista siihen ne pojinpinnat joissa on ne pikakiinnikkeet jos et halua porata reikiä.Mulla on itellä sparcon poljinpinnat jotka on ruuveilla kiinni.Minkä takia siihen ei voisi porata reikiä
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Minun mielestäni nuo "pikakiinnikkeiset" poljinpinnat ovat aika surkeita virityksiä. Itse olen aina porannut reiät ja laittanut kunnolla pulteilla kiinni, niin ovat ainakin varmasti tukevasti paikallaan.
Herkules
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Herkules »

Mulla Calikassa Motonetin pikakiinnitys poljinpinnat jotka on ihan hyvin asiansa ajanu. Pohdinpa tuossa, että mitä hiton järkee ostaa MOMOt 60e hintaan, ku jo noista maksamani 15e tuntu tyhmältä sijotukselta jalkojen alle.
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Vaikka siksi, että useimmat halpispinnat näyttävät aivan leluilta/naurettavilta. Tietysti kannattaa jättää kokonaan ostamatta, jos ei arvosta kyseisiä "tuninghilppeitä". Omat Momoni eivät kyllä maksaneet noin paljon, enkä olisi itsekään valmis maksamaan niistä tuota 60e. Laitoitko myös Motonetin ratin? :wink:. Itse ostin samanmerkkiset poljinpinnat kuin ratti oli. Ostaisin myös vaihdekepin nupin, mutta en todellakaan ole maksamassa siitä mitään 85e, joten on saanut ainakin tähän asti jäädä hyllyyn. Niin ja se nahkainen Momon ratti tuntuu erilaiselta kädessä kuin joku halpisratti. Kukin laittakoot omaan autoonsa mitä haluaa ja itse päättäkööt siitä kuinka paljon on jostakin asiasta valmis maksamaan.
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Jep, tarjoustalosta saa halvan setin johon kuuluu nuppi, pussi ja polkimet.... polkimet on helppo kiinnittää ja kytkinkin painuu jopa melkein puoleenväliin, jossain autoissa ei ollenkaan (mitä vittua kytkimellä tekee?) :smile:
opelix_calibra
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja opelix_calibra »

onko sparcon poljinpinnoissa hyvät kiinnikkeet? kyllä mä taidan kanssa ostaa kunnon tuning hepeleet, vaikka joutuis poraamaan. ei ne halpis poljinpinnat näytä kovin hyviltä.. mutta makunsa kullakin!
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Ei mitään tuninkia jos ei itse tee...
Ajattelin itselle tehdä jalanpohjat ruostumattomasta, eli varpaat ja kaikkee... :smile:
Niihin vois vielä jysiä opel -logot kantapäähän jos oikeen innostuis, kattoo nyt miten äijän käy...

Ehdottomasti vetää hyvin kiinni, näyttää tyhmältä jos vetää yhdellä pop-niitillä kiinni ja poljin on poikittain siellä kengän alla. Hyvässä lykyssä menee polkimen alle ja estää jarruttamisen.. :S
kadett c coupé -79 V6
Tigra 1.4 16v
irmche
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja irmche »

On 2003-10-17 23:44, Coupe kadett wrote:
Ehdottomasti vetää hyvin kiinni, näyttää tyhmältä jos vetää yhdellä pop-niitillä kiinni ja poljin on poikittain siellä kengän alla. Hyvässä lykyssä menee polkimen alle ja estää jarruttamisen.. :S
Itse tein alumiinilevystä ja kiinnitin kahdella pop-niitillä. Hyvin on pysyny ja kestäny poljentaa. Onhan se tietysti paljon paremmin kiinni kui yhdellä pop-niitillä :grin:
Vastaa Viestiin