Lasikuitu...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Hölmö kysymys, voiko lasikuitua suoristaa ??
Aloin tässä vähän katsella sillä silmällä tilaamiani helmoja ja huomasin että nehän on kierot kuin vaivaiskoivut.. prkl..
Kiitokset tästä kuuluu DC-Icen äpärille...

Osat vain 13 viikkoa myöhässä ja muutenkin todellakin "tee-se-itse*!KAIKKI!*"-miehen tavaraa. :razz: nyt alkaa jo hieman sumenemaan järki.
Mylläri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mylläri »

Ei vaan ole tullut koskaan koitettua suoristaa lasikuitua. Kerran tuli käänneltyä yhden "patongin" muovisia helmoja, siittä oli huumori kaukana..palasivat pian samoihin uriinsa sään vaikutuksista.
Samus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Samus »

Lasikuitua et saa suoristettua(ainakaan itse en oo onnistunut).
Itte tekemällä saa parasta jälkeä.
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Itse aikanaan vääntelin Mattigin lasikuituista konepellinjatketta kuumailmapuhallinta apuna käyttäen ja ainakin omasta mielestäni sain sen huomattavasti suoremmaksi kuin se oli alunperin. Kittiä tarvittiin kuitenkin vielä reilusti. Seuraavan konepellinjatkeen teinkin sitten pellistä :wink:.
Samus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Samus »

Olisko näin...
Oliko lasikuitu ihan "normaalia"
Kuinka paljo sitä piti lämmittää?
Itte tekemällä saa parasta jälkeä.
Markus
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Kyllä sen sai niin kuumaksi lämmittää, että sormet olisivat varmasti palaneet, jos sitä olisi paljain käsin mennyt hipelöimään. En tiedä onko Mattigin käyttämässä lasikuidussa jotakin eroa tavalliseen verrattuna, tuskinpa.
Vastaa Viestiin