Vectra B2 V6 sisälokasuoja.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
JnW
'Admiral'
'Admiral'

Vectra B2 V6 sisälokasuoja.

Viesti Kirjoittaja JnW »

Elikkä ostin tuossa kesällä tuommoisen auton ja huomasin silloin jo heti, että apukuskin puolelta uupuu sisälokasuoja. No kävinpä silloin sitten Lahden Länsiautosa kysymässä sellaista osaa. No minulle väitettiin kiven kovasti, ettei kyseiseen autoon saa apukuskinpuolelle sisälokaria, kun siellä ei sellaista kuulu olla.

No eipä siinä mitään, kesähän siinä meni ihan hyvin, mutta nyt talven tullen olen tullut siihen tulokseen, että kyllä siellä pakosti kuuluisi olla sisälokari, sillä kaikki lumi kertyy varsinkin renkaat takapuolelle sinne rungon ja lokasuojanpellin väliin. Ja sama homma renkaan etupuolella. Puskuriin jää monen kilon lumipaakku roikkumaan.

Siispä nyt kysyisin muilta, että onko teillä sisälokarit kyseisissä autoissa.
hesssu
'Senator'
'Senator'

Re: Vectra B2 V6 sisälokasuoja.

Viesti Kirjoittaja hesssu »

On siellä sisälokarit. Kesällä vielä vaihdoin omaan vectraan, kun koira hyppäs eteen ja pisti sisälokarin palasiksi.
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
JnW
'Admiral'
'Admiral'

Re: Vectra B2 V6 sisälokasuoja.

Viesti Kirjoittaja JnW »

Joo, näin mä vähän ajattelinkin. Täytyypä mennä vissii uudemman kerran käymään siellä länsiautossa ja jos eivät usko, niin täytyy sitte varmaan pyytää sitä heppua ihan sinne ulos asti katsomaan autoa, että vieläkö se väittää ettei sinne kuulu sisälokaria.
Vastaa Viestiin