Missä mahtaa oikein vika olla, Vika on tullut itsestään, eli tankkia ei saa tankattua täyteen, ainoastaan puoleen välin noin, ehkä hieman alle. Pistooli alkaa vain naksumaan ja ainetta ei mene
tankkiin.
Tarkastettu täyttöaukon putkisto OK, samanlailla ilmaputki OK.
Mistä moinen johtuu onko kellään ollut tuollaista vikaa ettei saa enää tankattua tankkai täyteen?
Opel Astra F -96 1.6i 16V, Tankki ei täyty kokonaan
-
sami.lindfors
- 'Agila'
Re: Opel Astra F -96 1.6i 16V, Tankki ei täyty kokonaan
Bensamittari hajalla
Meneekö tankkiin vaan 30 litraa?
Mulla teki b vectra sitä että joillain asemilla bensa tuli kovemmalla paineella ja se piti "liruttaa" täyteen. Eli ei painanu täysillä sisään niin ei naksunutkaan.
Meneekö tankkiin vaan 30 litraa?
Mulla teki b vectra sitä että joillain asemilla bensa tuli kovemmalla paineella ja se piti "liruttaa" täyteen. Eli ei painanu täysillä sisään niin ei naksunutkaan.
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
Mulla oli b Vectrassa vastaava ihmeellisyys joka ei selvinnyt.Tankki tosin meni täydemmäksi kuin sulla.Mulla tankki veti 51 litraa alkuperäisen 60 sijasta.Kyseinen ilmiö tuli aivan yhtäkkiä talvikelillä eikä poistunut koskaan.Tankki ei ollut lommolla mutta ei vaan mennyt täyteen.Testasin ajamalla tyhjäksi,kaadoin kanisterista 4l bensaa tankkiin ja ajoin huoltikselle noin kilometrin jonka jälkeen tankkiin meni 47 litraa soppaa.Mittari näytti koko ajan oikeita lukemia.
- putkikardaani
- 'Diplomat'

josko ois huohotin letkut tukossa ja imassut tankin lyttyyn ylhäältä päin, jota ei näe ennen tankin irrotusta
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Veikkaan samaa, että on imaissut tankin lyttyy, kun on aktiivihiilisuodattimelle menevä letku tukossa tai sitten aktiivihiilisuodattimelta auton alle menevä letku tukossa.putkikardaani kirjoitti:josko ois huohotin letkut tukossa ja imassut tankin lyttyyn ylhäältä päin, jota ei näe ennen tankin irrotusta
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i