Corsa A projektorivalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
|vectraman|
OCF Member 2021

Corsa A projektorivalot

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Eli nyt ajattelin kysyä täältä onko joku kenties jostakin sumujen saarilta löytänyt A Corsaan myytäviä linssiumpioita/projektorivaloja tai muita hienompia valoja kuin alkuperäiset. Olen melko tovin koittanut googlella hakea nettisivuja jossa olisi myynnissä moiset tai sitten sivua jossa joku kertoo miten on itse tehnyt moiset Corsaan, nimittäin huomasin youtubessa katsellessa, että siellä yhdessä A Corsassa oli tuollaiset valot, alla olevan linkin takaa löytyy video ja kohdasta 1:23 alkaa ko. auton kuva. Umpioiden muodon perusteella nuo näyttää minusta Corsan omilta umpioilta.

Ja tuossa vielä kuva autosta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Corsa A projektorivalot

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Näillä teet H4-umpioista bi-xenon projektoriumpiot.
http://cgi.ebay.de/BI-XENON-4300-k-DE-L ... 27b6060352
|vectraman|
OCF Member 2021

En kuvaa katsomalla saanut selvyyttä onko nuo ihan bolt on periaatteella asennettavat vai vaatiiko sovittelua enemmänkin, nimittäin mulla on tuolla tallissa yhdet H Astra umpiot joista voin nuo linssit purkaa noihin Corsan umpioihin mikäli ei löydy täysin bolt on umpioita tms. settiä mistään :)
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

|vectraman| kirjoitti:En kuvaa katsomalla saanut selvyyttä onko nuo ihan bolt on periaatteella asennettavat
Näin olen asian ymmärtänä. Tiedä sitten miten käy valokuvion kun se menee rihlatun lasin läpi?
|vectraman|
OCF Member 2021

Minun käyttötarkoituksessa projektorivalojen merkitys menee juuri tuossa jos ne asentaa alkuperäisiin rihlatulla lasilla oleviin umpioihin.. Kun tarkoitus olisi saada hieman erilainen ja hienompi umpioratkaisu tuohon Corsaan kun en tuon linkittämäni kuvan lisäksi ole yhdessäkään Corsassa nähnyt muita umpioita kuin alkuperäisiä :) Tokihan projektoreilla ja paremmilla piuhoilla valotehokin paranee, mutta ulkonäkö ykkösseikka. Olisi mielenkiintoinen nähdä jostakin miten nuo sinun linkittämät projektorit asennetaan siihen umpioon ja mistähän tuohon voisi saada mahdollisesti kirkkaan lasin ostettua/teetettyä jopa? Onkohan alkuunkaan järkeä kokeilla vähän paksumpaa pleksiä esimerkiksi lämmittää ja vanhasta umpion lasista tehdyllä muotilla tehdä siitä uusi lasi? Toki katsastukseen taitaa sitten joutua vaihtamaan umpiot kun e-hyväksyntäähän niissä ei ole, mutta se ei ole ongelma :D
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

|vectraman| kirjoitti:mutta ulkonäkö ykkösseikka.
Oletko sä ikinä katsonut millä sa ajat... :lollis:
|vectraman| kirjoitti:Olisi mielenkiintoinen nähdä jostakin miten nuo sinun linkittämät projektorit asennetaan siihen umpioon

Kuva
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Antero kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti:Olisi mielenkiintoinen nähdä jostakin miten nuo sinun linkittämät projektorit asennetaan siihen umpioon

Tossa rakennetaan umpiot jonkun muun auton xenonprojektoreista, ei ole tuollainen bolt-on- sarja.
Projektori näköjään istuu tuohon H4-kantaan ja sit se lukitaan paikalleen tollasella renkaalla.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Zafira kirjoitti:
Antero kirjoitti:

Tossa rakennetaan umpiot jonkun muun auton xenonprojektoreista, ei ole tuollainen bolt-on- sarja.
Projektori näköjään istuu tuohon H4-kantaan ja sit se lukitaan paikalleen tollasella renkaalla.
Ka perkule. Sen siitä saa, kun liian hätäsesti katsoo. Toi on kyllä niin purkkapatetentti, että kiinnostais kyllä nähdä livenä.
Kuva
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Jos joku tuollaisen tilaa, niin mä olen mukana yhdellä sarjalla. On kohteitakin valmiina, ja tuo vaikutti juuri sopivalta :)
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
|vectraman|
OCF Member 2021

Antero kirjoitti:

Mitenhän tuo nyt liittyi aiheeseen? Jos nyt tarkoitat Corsaa niin minusta tuosta autosta saa kohtuu vaivalla todella hienon kulkineen ja keveyden puolesta hyvä viritysaihiokin tuo on, ja tuollaisenaan todella halpa ajaa, sekin kun sanelee todella paljon auton hankintaa auton kustannukset kun pitää itse maksella noiden pirssien kulut.. Minun yksilö ei tällä hetkellä ole mikään kedon kaunein kukka, muttakun kesäksi se menee seisontaan niin jos vain hyvä tuuri käy ja pääsee koulun jälkeen heti töihin että saa rahaa niin tarkoitus olisi jotakin koittaa tuolle ulkonäölle tehdä, muutakin kuin uudet valot jotka tekee kyllä yksistäänkin todella paljon auton ilmeelle ja lisäksi tottakai kun talviauto on kyseessä niin tuovat valoa pimeille teille. Ja nuo linkin videot olen katsonut jo aikoja sitten.

MantaGsi: Mä saatan keväämmällä tilailla tuollaset kunhan rahaa tulee taas, näytti tuo asennus niin helpolta, että ellei keksi jotakin helppoa patenttia noiden astran projektoreiden asennukseen niin melkein järkevämpi tilata nuo tuolta ebaysta :)

Tosin sitten pitäis vielä keksiä mistä saa sen kirkkaan umpionlasin/muovin..?
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

|vectraman| kirjoitti:
Antero kirjoitti:

Mitenhän tuo nyt liittyi aiheeseen? Jos nyt tarkoitat Corsaa?
Corsaahan minä tarkoitin, ja huumoriahan se oli... On noita sorsan poikasia itselläkin kolme ollut ja vieläkin semmoista priimaa halajan.
Kuva
|vectraman|
OCF Member 2021

Juu ei tästä tullu mielipahaa kellekään :thumbsup: Oli vaan paha päivä niin särähti korvaan tuo viesti vaikka huumoria arvelinkin sen olevan, piti vähän avautua :D Noista sinun linkittämistä videoista mä sen innostuksen ruveta kokeileen noita tuunauksia sainkin, kerkesin vain katsoa ne jo tovin aikaa sitten :)
CorsaVm88
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja CorsaVm88 »

Tuolta vaan tilaamaan, hinta kyl aika suolainen.

http://www.autoimago.com/tuotteet.html?id=255/264
|vectraman|
OCF Member 2021

Näyttäis vastaavalta setiltä kuin mitä Zafira linkitti, mutta Zafiran linkin takana on melkein puolet halvempi tuo setti :peukku: Kiitos silti tuostakin linkistä, alkaahan noita settejä löytyä kun on tietävämpää porukkaa auttamassa :D
Vastaa Viestiin