Omega-B rengastus/alustasarja

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
samsa87
OCF Member 2015

Re: Omega-B rengastus/alustasarja

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

jtg kirjoitti:Omaksi iloksihan noita vempeleitä värkätään.Turha ottaa paineita.Mulle ei tulis pieneen mieleenkään laittaa mitään alileveetä rengasta ylileveelle vanteelle.Makuasioita sano kettu kun vanteenreunan katukivetykseen ajo :lollis: :lollis:
No olipas tyhmä kettu :lollis:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Mikkis79
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mikkis79 »

ama kirjoitti:Juu, kiitos kovasti neuvoista ja muusta. Ihmetyttää taas tää meininki :what: vaikka ottaisin kokonaan jouset pois ja lyhentäis tolpat niin että pohja raapis maata ni jollekkin sekään ei kelpais vaan pitäis sanoo et eihän toi nyt mitää mä ajan metsäteillä konepelti maan alla. Sama homma vanteiden kanssa, vaikka laittais 17"x13" vanteet 125/15 kumilla ni sekään ei kelpaa, pitäis olla ainakin 20" vanne tolle kumille :banghead: .
Se on eri asia mitä VOI laittaa autoon kun että mitä HALUAA laittaa autoon.
Taidan pitää vakio alustan ja 15x7 vanteet 195/65 kumeilla ja turpani kiinni etten häiritse ketään tyhmillä kysymyksilläni.
Kiitos ja anteeksi

mun ooppeli onkin niin matala, ettei mahdu lasit aukeemaan.

:banghead:
instant asshole,
just add alcohol..
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

ama kirjoitti:Juu, kiitos kovasti neuvoista ja muusta. Ihmetyttää taas tää meininki :what: vaikka ottaisin kokonaan jouset pois ja lyhentäis tolpat niin että pohja raapis maata ni jollekkin sekään ei kelpais vaan pitäis sanoo et eihän toi nyt mitää mä ajan metsäteillä konepelti maan alla. Sama homma vanteiden kanssa, vaikka laittais 17"x13" vanteet 125/15 kumilla ni sekään ei kelpaa, pitäis olla ainakin 20" vanne tolle kumille :banghead: .
Se on eri asia mitä VOI laittaa autoon kun että mitä HALUAA laittaa autoon.
Taidan pitää vakio alustan ja 15x7 vanteet 195/65 kumeilla ja turpani kiinni etten häiritse ketään tyhmillä kysymyksilläni.
Kiitos ja anteeksi

Eihän tässä kukaan pakota madaltamaan enempää vaan kyse oli siitä että kun se on käyttöauto niin ei voisi madaltaa paljoa vaikka oikeasti pystyy omegaa aika paljon madaltaa ennenkuin alkaa käytettävyys kärsimään. Ja tosiaan noi vanne/rengas hommat on makuasioita jotkut on HotRod miehiä ja tykkää kun laitetaan pallorengasta ja toiset tykkää hienoista leveistä vanteista sopivalla kumilla.

Ja jos kanttariin meinaa niin kovin ajaa kiinni että vanne hajoaa liian kapealla renkaalla niin onko se sit paljon parempi vaihtoehto että rikkoo sen pallorenkaan?. Näille ihmisille voi lämpimästi suositella joukkoliikennettä.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Vastaa Viestiin