Au Ooppeli on -94 B koppa
Omega 2,5 td aut sammuu
Omega 2,5 td aut sammuu
Omega 2,5 td aut sammuu laitettaessa vaihde päälle(R tai D )! Pari kertaa käynyt vaimolle ja tänään vika päällä kävelytti paikalle räntäsateessa ja pienellä renaamisella auto kotiin ja sanoin vaimolle ,että hyvinhän se toimii!
Öljyt ja suod vaihdettu viime viikolla, mutta teki vanhoillakin aikaisemmin kerran!Missä vois olla vika?
Kari
Omega B 2,5 td -94 automaatti
Re: Omega 2,5 td aut sammuu
No nyt vika korjannut itse itsensä.Onnex ollu flunssa,eikä kyennyt ropaamaan! 
Kari
Noissa automaateissa tahtoo olla sitä että kun laitat vaihteen päälle niin putoaa kierrokset---> ja jos määränsäädin takertelee yhtään niin ei kerkeä korjata tyhjäkäyntiä---->jolloin sammuu... Jos vielä tekee tuota niin saat suljettua pois siten että autat aavistuksen kaasulla.
Kiitti vinkistä ja näin olen toiminutkin!Sammu vaimolla pari kertaa myös risteykseen pysähtyessä.Nyt on toiminut kuin junan vessa!
Kari
Itse reissussa viikot ja opeli vaimon käytössä.Vika ilmennyt silloin tällöin ja vaimo huomannut ,että tankissa alle 20l niin alkaa nikottelemaan. Pitää seurailla tilannetta. Onkohan siirtopumppu menossa?
Kari
Moro
Nostetaanpa tää esille. Auto sammuilee, mutta vain nolla kelin vaiheilla. Pakkasella ja enemmän plussalla toimii kuin junan vessa. Kesäällä vesisade, edes kova, ei vaikuta. Konehuoneen pesu ei myöskään. Mikä anturi ja sijainti mahtas olla.
Nostetaanpa tää esille. Auto sammuilee, mutta vain nolla kelin vaiheilla. Pakkasella ja enemmän plussalla toimii kuin junan vessa. Kesäällä vesisade, edes kova, ei vaikuta. Konehuoneen pesu ei myöskään. Mikä anturi ja sijainti mahtas olla.
Kari