Girls!
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: Girls!
Oli kyllä säväyttävä kuva. Vaikken ikuna ole oikein osannut c-aksulle arvoa antaa, niin tuo luiskaperse on kyllä siltitursas kirjoitti:http://www.drive2.ru/cars/opel/ascona/ascona_c/psanek/mannion kirjoitti:Venakotkin on keksiny ass-cona vitsin.Simo kirjoitti:http://www.drive2.ru/cars/opel/ascona/ascona_c/psanek/
Onpas siisti viistoperä..., muunmerkkiset voi pitää turnipsinsa kiinni, mitä C-Aksuun tulee....mistä ihmeestä te näitä kuvia löydätte...
Joskus tuommoinen hetken ollukin. Ascona siis.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Karseet kumitissit 
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Pitkästä aikaa tännekin jotain katottavaa 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Kyllä se Tuomas tuntuu tietävän kaiken maan ja taivaan väliltä. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kai mä nyt tiedän minkälaisista tisseistä mä pidän 
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kumminkin puristelisit jos eteen laitettaisTuomas kirjoitti:Kai mä nyt tiedän minkälaisista tisseistä mä pidän
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
just hyvät tissit lopettakaa nyt tollanen paskanjauhanta hiton homppelit!! 
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Toki, ja muutakin käyttöä niille varmasti keksisinmarqus kirjoitti:Kumminkin puristelisit jos eteen laitettaisTuomas kirjoitti:Kai mä nyt tiedän minkälaisista tisseistä mä pidän
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Joo, ihan hirveet.Tuomas kirjoitti:Karseet kumitissit
Siis ihan kauheet.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Kyllä pitää olla melkoinen rämemajava että mies oikeasti ulkonäön takia jättäisi laittamatta 
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ite oon huomannu että suuri osa kauniista naisista on niin bimboja ettei jaksa kuunnella oikein kauvvaa
on niitä poikkeuksiakin kyllä, mutta ei ne oo kestäny koska oon itte hieman
välillä
mutta tuosta tukiaisesta niin siinä on tyhmyys ja mikäli mulla mitään varaa on arvostella niin myös rumuus samas paketis....
on niitä poikkeuksiakin kyllä, mutta ei ne oo kestäny koska oon itte hieman
mutta tuosta tukiaisesta niin siinä on tyhmyys ja mikäli mulla mitään varaa on arvostella niin myös rumuus samas paketis....
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri