Ei ollut vastaa tietoinen hämeestä!barbou kirjoitti:Oli sentään osanottajamäärä tuplaantunut edelliskerrasta... Jos laatu korvaa määrän, niin oliko laatu tässä tapauksessa laskenut puoleen kysyy nimimerkki "epätietoinen Etelä-Pirkanmaalta"...
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 06.02 klo 18:00 ABC Tiiriö!
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 06.03 klo 18:00 ABC Riihimäki!
Ja ens miitti sitte taasen Riihimäen ABC:lla.
Ja mulla on vielä synttärit!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Eli sä tarjoot pulla kahvitTimonen kirjoitti:Ja ens miitti sitte taasen Riihimäen ABC:lla.
Voi, V6 soikoon!
No emmä ny ihan sitä aatellu...ama kirjoitti:Eli sä tarjoot pulla kahvitTimonen kirjoitti:Ja ens miitti sitte taasen Riihimäen ABC:lla.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Joo siis voi nyyh, ihan harmittamaan jäi kun joudutaan olemaan tuolla Thaimaan hiekkarannalla palmujen alla just samaan aikaan.... or not!!! Mädäntykää te vaan jollain kälysellä huoltoasemalla tuolla saatanan pakkasessa. 
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Moni on kuollut sinne Taikamaahan!nen.na kirjoitti:Joo siis voi nyyh, ihan harmittamaan jäi kun joudutaan olemaan tuolla Thaimaan hiekkarannalla palmujen alla just samaan aikaan.... or not!!! Mädäntykää te vaan jollain kälysellä huoltoasemalla tuolla saatanan pakkasessa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011021 ... 1_uu.shtml
Ja ennemmin mä tärisen pakkasessa, ku hikoilen ku sika helteessä!
Timonen kirjoitti:Moni on kuollut sinne Taikamaahan!nen.na kirjoitti:Joo siis voi nyyh, ihan harmittamaan jäi kun joudutaan olemaan tuolla Thaimaan hiekkarannalla palmujen alla just samaan aikaan.... or not!!! Mädäntykää te vaan jollain kälysellä huoltoasemalla tuolla saatanan pakkasessa.![]()
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011021 ... 1_uu.shtml
Ja ennemmin mä tärisen pakkasessa, ku hikoilen ku sika helteessä!![]()
No joo, aika moni on kuollu myös suomen pakkasiin
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?
Nyt pitää kompata Jennaa. Ei tätä paskamaata voi sietää. Ei tänne olis ihmisten ikinä pitänyt pesiytyä..
Miittiin yritän silti ehtiä
Noh noh.maritus kirjoitti:Nyt pitää kompata Jennaa. Ei tätä paskamaata voi sietää. Ei tänne olis ihmisten ikinä pitänyt pesiytyä..
Volvo 242 L -77 2.3 T & Volvo 940 -98 2.3 T
Opel Calibra -92 4x4 Turbo
EX - Toyota Carina -89 1.6 GL Lippalakki
Opel Calibra -92 4x4 Turbo
EX - Toyota Carina -89 1.6 GL Lippalakki
Niin, koska toimittajilla ei ole mitään käsitystä mitä ilmastonmuutos tekee 
Ja kyllä mä mieluummin asuisin jossain Keski-Euroopassa, Ausseissa tai missä vaan, kun täällä lumen ja paskan keskelle. Ja kaiken lisäksi tää on niin hiton pieni paikka että ahdistaa
Pakko ajatella kuitenkin järjellä, kun ei tuolla noita oman alan hommia ole (tai on, mutta ei niitä ihan tosta noin vain saa).
Ja kyllä mä mieluummin asuisin jossain Keski-Euroopassa, Ausseissa tai missä vaan, kun täällä lumen ja paskan keskelle. Ja kaiken lisäksi tää on niin hiton pieni paikka että ahdistaa
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
Katri kävi talvella tuolla Thaimaassa ja totesi heti palattuaan etten minä olisi viihtynyt siellä viikkoakaan, oli kyllä niin oikeassa.. Kaikki yli 30 asteen lämpötilat meikäläiselle tuskaa ja sitten se hemmetin naukuminen mitä he sanovat puheeksi. Tosin eivät nämä 30 pakkasetkaan herkkua ole, mutta parempi tämä on kuin ne loska/kura kelit.
Mutta talveen liityen, onkos Joutsa kakkoseen lähtijöitä? Yritän päästä tällä kertaa kun jouduin jättämään ensimmäisen kerran väliin.
Mutta talveen liityen, onkos Joutsa kakkoseen lähtijöitä? Yritän päästä tällä kertaa kun jouduin jättämään ensimmäisen kerran väliin.
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Vapaata näyttäisi kalenteri, mutten vielä lupaile mitään. 
Mut kyllä mä ny kai voin ne kahvit tarjota paikalle tulijoille...Timonen kirjoitti:No emmä ny ihan sitä aatellu...ama kirjoitti:Eli sä tarjoot pulla kahvitTimonen kirjoitti:Ja ens miitti sitte taasen Riihimäen ABC:lla.
Ja mulla on vielä synttärit!![]()
Onkos tonne Joutsaan lähtijöitä sunnuntaina?
Mä aattelin lähteä.
Mä aattelin lähteä.
Just tossa muutama viesti ylempänä sitä kyseltiin