omega b2 etu umpiot
-
anagonda84
- 'Kadett'

omega b2 etu umpiot
eli mistä löytyis b2 omegaan tummat etu valot?olen yrittäny etsiä vaan en ole löytäny ku b1 omegaan.
Re: omega b2 etu umpiot
Ei taida kakkoseen saada mitään tingentankeli valoja... eli pitää ite tehä. Itellä ois ainakin suunnitelmissa, mutten tarkemmin oo tutustunut asiaan. Onko kauhee homma irrotella umpionsuojus jotta pääsee maalailee?anagonda84 kirjoitti:eli mistä löytyis b2 omegaan tummat etu valot?olen yrittäny etsiä vaan en ole löytäny ku b1 omegaan.
-10 Insignia CDTI
ex. -96 MV6, -01 2.2DTI Omega, -98 V70 TDI
ex. -96 MV6, -01 2.2DTI Omega, -98 V70 TDI
Ei ole hirvee homma onhan noita täällä foorumilla tehty vaikka kuinka ja paljon. Umpio uuniin niin lähtee kerralla hyvin tai sitten kuumailmapuhaltimella lämmittelee liimaan niin että linssi irtoaa.Ileh kirjoitti:Ei taida kakkoseen saada mitään tingentankeli valoja... eli pitää ite tehä. Itellä ois ainakin suunnitelmissa, mutten tarkemmin oo tutustunut asiaan. Onko kauhee homma irrotella umpionsuojus jotta pääsee maalailee?anagonda84 kirjoitti:eli mistä löytyis b2 omegaan tummat etu valot?olen yrittäny etsiä vaan en ole löytäny ku b1 omegaan.
Mitenkäs on mahdollista ettei B1valot sovi B2:seen? lokasuojat ja lukkopelti on kumminkin samat..
._.
kyllähän ne sopii mut ei istu b1 valot b2 pellin kans, jää sentin rako, huomaat jos koitatGreadR kirjoitti:Mitenkäs on mahdollista ettei B1valot sovi B2:seen? lokasuojat ja lukkopelti on kumminkin samat..
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
-
anagonda84
- 'Kadett'

joo ei istu oikeen hyvin.nettiä oon melko paljon selannu mut en löydä tummia umpioita
Heti löysin!anagonda84 kirjoitti:joo ei istu oikeen hyvin.nettiä oon melko paljon selannu mut en löydä tummia umpioita
http://www.tunique.in/tuning-kauppa/ope ... 17660.html
._.
Ainakaan tuo kuvan umpio ei ollut b2 mallin.. Ei niitä ole jostai syystä tehty. 2 umpoi paria oon maalannu itelleGreadR kirjoitti:Heti löysin!anagonda84 kirjoitti:joo ei istu oikeen hyvin.nettiä oon melko paljon selannu mut en löydä tummia umpioita![]()
http://www.tunique.in/tuning-kauppa/ope ... 17660.html
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Antti H kirjoitti:
Ainakaan tuo kuvan umpio ei ollut b2 mallin.. Ei niitä ole jostai syystä tehty. 2 umpoi paria oon maalannu itelle
Vuosimalliksi tossa mainitaan erikseen 2000--> ja tuolta löytyy myös noita 94-99...
._.
Huh kun on järkyttävän näköstä palikkaa myynnissä tuola omegaan 
-
anagonda84
- 'Kadett'

löysin kans nuo enkeli valot mut ei silmää miellytä nuo enkelit!kai ne joutuu lasit kiillottaan ja maalata ite 
itse tilailin tuohon b2:seen tummapohjaiset umpiot suoraan FK:lta saksasta.. pari taisi olla 137e rahteineen kotiovelle
-------------------------------------------
Omega B2 2,2 -02 Tuning
Vectra b 1,6 farkkukäyttis -98
Ascona B 2,0e -81
exät:
Omega A Classic Caravan 2,0i -90
Omega B1 2,5 -96 Käyttis
Omega B2 2,2 -02 Tuning
Vectra b 1,6 farkkukäyttis -98
Ascona B 2,0e -81
exät:
Omega A Classic Caravan 2,0i -90
Omega B1 2,5 -96 Käyttis
http://www.fk-automotive.de/Scheinwerfe ... otp1=sucherowan_ kirjoitti:itse tilailin tuohon b2:seen tummapohjaiset umpiot suoraan FK:lta saksasta.. pari taisi olla 137e rahteineen kotiovelle
Vaikka kuvassa on b1 umpiot niin toivottavasti tuli b2 umpiot kotio
._.
Millaset oli? Eli lähinnä istuivatko hyvin keulalle? Mites kauan muuten meni kun tilasit että olivat suomessa? Olen itse ajattellut hommata tuollaiset kun omasta ompusta on umpio tulleet tiensä päähän. Tekisi mieli vaan jotain "hienompaaa"rowan_ kirjoitti:itse tilailin tuohon b2:seen tummapohjaiset umpiot suoraan FK:lta saksasta.. pari taisi olla 137e rahteineen kotiovelle
2,2 farkku omppu -00
2,0 farkku omppu -95 (ex)
2,2 rekord 86 (eka oma auto
)
2,0 farkku omppu -95 (ex)
2,2 rekord 86 (eka oma auto
Onko umpioissa hyväksyntä xenoneille?attebotte kirjoitti:Millaset oli? Eli lähinnä istuivatko hyvin keulalle? Mites kauan muuten meni kun tilasit että olivat suomessa? Olen itse ajattellut hommata tuollaiset kun omasta ompusta on umpio tulleet tiensä päähän. Tekisi mieli vaan jotain "hienompaaa"rowan_ kirjoitti:itse tilailin tuohon b2:seen tummapohjaiset umpiot suoraan FK:lta saksasta.. pari taisi olla 137e rahteineen kotiovelle...