Kyseessä siis Signum 2.2 Direct (Z22YH)-03, 178tkm ajettu kulkupeli.
Olisin kysynyt palstalaisilta neuvoja mistä kannattaa lähteä vikaa purkamaan, eli ongelmana on ettei Signumi starttaa.
Auto on toiminut normaalisti tähän aamuun saakka, mutta nyt vain naksahtaa kolmesti avainta kääntäessä. Startti ei pyörähdä ollenkaan.
Akku on todennäköisesti alkuperäinen tosin navat ovat moitteettomassa kunnossa ja kiristelin ne varmuudeksi. Muutenkin hyvin lähtenyt tänä talvena kyllä aina käyntiin. Valot näyttävät ihan kirkkailta käynnistäessä.
Noita maajohtojen ja virtapiuhojen kiinnityksiä solenoidille en ole käynyt lävitse, kun ei itselle ihan selkeää ole mikä niistä nyt on itse solenoidi ja starttia en heti alkuunsa oikeen paikallistanut
Onko joku vaihtanut itse Signumiinsa starttimoottoria, josko jotain vinkkejä olisi jakaa? Esim. mistä kannattaa lähteä lähestymään ja sijaintikin näin alkuunsa
Eilen tosiaan kaupan lämmitettyyn parkkihalliin ajoin ja siellä sitten tovin auto sai sulaa, voisiko tuossa sitten tapahtua jotain jäähtymis efektiä kun olen sen parkkiin pihaan ajanut?
Voisiko startin puola esim. jumittua? Vaihtuuko puolan asento jos autoa liikuttelee käsin? Jos sattuisi tosiaan jumissa olemaan vain?
Mutta tällaisen ongelman kanssa täällä painitaan