A Vectra Käynti ongelma
A Vectra Käynti ongelma
elikkäs mulla on tuommoinen 2 litranen 8 tappinen A Vectra ja siinä sellaista ongelmaa elikkäs alkoi viimeviikolla hyytymään kesken ajon ja lähti kyllä kesken käyntiin kun starttasi uudelleen ja pääsi jatkamaan matkaa.. sitten vähän tutkiskelin asiaa ja huomasin että yksi tulpan johto oli poikki vaihdoin johdot ja sitten tänään kun läksin koe ajamaan sitä niin n.4 kilometrin ajon jälkeen auto taas hyytyi.. ja nyt auto ei käy kun jouto käyntiä, heti kun paina kaasua niin syttyy moottorin häiriö valo ja kone sammuu.. eli nyt mistä tämä saattaisi johtua.. ja mistö kannattaisi aloittaa tutkiminen.. ?? 
Re: A Vectra Käynti ongelma
vikakoodin luvusta liikkeelle, täällä on siihen ohjeet. http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... _codes.htm, tai tuossa ne sitten on.
opel vectra c 2,2 gts
elikkäs nyt olen nuo vika oodit lukenut anttaa kaksi koodia koodit 12 (initation of diagnostig) niin ja sitten tiietenkin 19 eli tuo kampiakselin asento tunnistin mutta siitä tuskin tarvii välittää kun kone ei käynnissä.. Edelleen aika pihalla tuon kanssa 
Arvaisin vian olevan just siinä asentotunnistimessa..., tai niissä yhteysjohdoissa, liittimissä..
joo vika löytyi ja sekin vaan omaa huolimattomuutta
olin sitten jättänyt puolan johdon löysälle ja oli päässyt irtoamaan jakajalta...
eli nyt
käy ja kukkuu.. Kiitos kuitenkin vinkeistä.
Tää on just tätä, ei näissä koneissa mitään buzzlevikakoodeja tarvita, johdot paikalleen ja menoksi...