me skipataan kans, oon sunnuntai-illan töissä ni ei oikein oo pointtia lähteä ajelemaan eka sinne ja pari kertaa käyt pyörimässä radalla ja lähet ajaa takas kotiin... josko ens vuonna sit?
Timonen:
Mennäänkö samaa matkaa ja monen aikaan lähdetään? Google näyttää matkaa n.170 km joten kai matkaan 2-2,5 tuntia saa varata. Jos kymmeneksi tähdätään sinne niin täältä saisi varmaan lähteä viimeistään 7.30?
Ajeletko omalla biilillä vai tuletko kyytiin?
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Aattelin ihan samaa, et jos tossa 07.30 lähtis vaikka ABC:lta, niin pitäis kahvitauon jossain Heinolassa vaikka? Ja omalla oon lähdössä. Mä varmaan käyn aamukahvilla tossa ABC:lla ennen lähtöä, eli oon siellä jo jotain 07.15.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Väliin jää tänään miitti, iltavuoro . Onnea Timolle!
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Nyt on kyllä jo tähän miittiin sen verran pitkä matka, että Timosen tarjoamista ilmaiskahveista huolimatta jäi väliin ja suurella todennäköisyydellä jää myös tulevaisuudessa ellei sitten juuri miittausaikoihin satuta maisemissa oleilemaan
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Päivää ihmiset. Oli tuolla Tammesterin alueella puhetta, että olisiko ideaa taas vaihteeksi jossain välissä pitää yhteinenkin miitti. Edellisestä kerrastahan on jo reilusti aikaa. Jutta tosin ehdotti (kun on HRRS tuloillaan), että
Jutta kirjoitti:Mää ainaski ihan näin muihin kuvioihin liittyen ehdottaisin kahvittelua Lahdesjärven ABC:llä (esim?) 16.4. aamupäivällä ja jos siitä porukalla hyökättäisiin autonäytelmään.
Mutta laitetaan ideat hatun alle hautumaan ja suunnitellaan kaikessa rauhassa. Hyvin suunniteltu kun on puoliksi tehty tai jotain. Ei me Pirkanmaalaiset pahoja olla, vaikka me rumia ollaankin...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---