Vectra A 1.6 vuosimalli 1990 kytkimen painelaakerin vaihto
Vectra A 1.6 vuosimalli 1990 kytkimen painelaakerin vaihto
Onnistuuko kyseinen toimenpide jonkin luukun kautta?Paljonko maksaa korjaamolla?Olisiko jotain kuvallisia ohjeita toimenpiteeseen.Vaihteet toimivat hyvin mutta kun kytkimen painaa pohjaan niin auto sammuu,eli ei irrota kunnolla.Poljin on alempana kuin ennen.Kytkin on ääntänyt poljin pohjassa jo useita kuukausia.
Re: Vectra A 1.6 vuosimalli 1990 kytkimen painelaakerin vaihto
jos siellä laatikossa on se luukku ni sieltä saapi sen kytkinlevyn ja paineasetelman kaivettua pihalle ja sen jälkeen sen laakerinki. siihen tarvii semmoset tinkulat joilla paineasetelma lukitaan pohjaan asentoon. lisäksi laatikon päästä pitää kytkinakseli vetää ulospäin.
kuvia mulla ei oo.
kuvia mulla ei oo.
no siitä samasta luukustahan sitä kuitenki voi tonkia ja kurkata että mikä vauhtipyörä siellä paikallaan on.
meinaatko että ei mahdu paineasetelma tulemaan pois vaikka se on puristettu kasaan ja lukittu tinkuloilla jos on toi NS "poterovauhtipyörä"? oletko kokeillut?
meinaatko että ei mahdu paineasetelma tulemaan pois vaikka se on puristettu kasaan ja lukittu tinkuloilla jos on toi NS "poterovauhtipyörä"? oletko kokeillut?
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Olen kokeillut, eikä tullut.FullMetal kirjoitti:no siitä samasta luukustahan sitä kuitenki voi tonkia ja kurkata että mikä vauhtipyörä siellä paikallaan on.
no pakkokai se on sitten uskoa että ovat laittaneet vittumaisen vauhtipyörän sinne.
Vaan eipä ole vielä 90 mallisessa Vectrassa potero vauhtipyörää.