Kimppatilausta CIH suutinlaipoista??
Kimppatilausta CIH suutinlaipoista??
Kyselin tuolta: http://koneistus.makotec.fi/ noita laippoja, ja kyseinen heppu ehdotti että koettaisin saada jonkinlaista kimppatilausta että saisi samalla isomman erän niitä tehtyä.
Eli pidemmittä puheitta, ilmoita halukkuutesi, niin kyselen vähän hintaan viilausta ja aikataulua.
Eli pidemmittä puheitta, ilmoita halukkuutesi, niin kyselen vähän hintaan viilausta ja aikataulua.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Re: Kimppatilausta CIH suutinlaipoista??
kuten myös, eli 2 kpl 
Käypi muuten 12V kuutosiin, silloin otettava luonnollisesti 3kpl 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Nyt alkaa olla viimeiset hetket ilmoitella kiinnostustaan. Nillä takaat että ahtopaine pysyy imusarjan sisäpuolella 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Toi Makotecin sivu ei ainakaan tällä hetkellä toimi.
Kuinkas paljon niille laipoille suurinpiirtein tulikaan hintaa?
Mulle 3kpl.
Kuinkas paljon niille laipoille suurinpiirtein tulikaan hintaa?
Mulle 3kpl.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Soitan huomenna sinne ja kysyn aikataulun sekä lopullisen hinnan. Annan sitten määräajan joka todella lyhyt, jonka jälkeen tilaan ne.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Nyt on tilattu kaikille ennakkoon ilmottainelle laipat. Hinta jää alle 25€/kpl plus toimituskulut. Laipat toimitetaan minulle tämän kuun aikana. Jokainen joka haluaa lunastaa laippansa, laittaa mailia minulle niin laitan tilinumeron tulemaan. Mainitse myös tuletko hakemaan vai pitääkö lähettää edelleen jonnekin.
T.ville
T.ville
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Mailiosoite?
Katso hyvä mies profiilista...Makekoo kirjoitti:Mailiosoite?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Sepä kun ei ole näkyvissä kaikille, vaikka sinä sen näätkin 
No ensimmäisenä yritin profiilista katsoa ja sen jälkeen muutaman kyseisen henkilön kirjoittaman viestinkin lukea muttei niistä tullut selvilleTimonen kirjoitti:Katso hyvä mies profiilista...Makekoo kirjoitti:Mailiosoite?
Noita viestejäki melkeen 4000 niin en ihan jokaista viitsi alkaa selaamaan
Laiteltu maksuohjeita
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Eikö sulla näy joka käyttäjän profiilissa kohta:CTi kirjoitti:Sepä kun ei ole näkyvissä kaikille, vaikka sinä sen näätkin
Sähköposti: Lähetä sähköpostia käyttäjälle CTi ? Tuo siis lukee sulla. Edellyttää siis, että ko. henkilöllä on sähköposti ilmoitettuna siellä.
Tuosta kun klikkaa, niin ainakin mulla IE avaa sähköpostin, ja osoiterivillä on ko. henkilön s-postiosoite.
Vai onko tosiaan niin, että ns. normikäyttäjä ei näe tuota "Lähetä sähköpostia käyttäjälle xxx" ? En enää muista, mutta uskoisin sen näkyvän kaikille.
Sori Ville OT.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)