Turhien osien poistoa?Tuomas kirjoitti:Mitä se on jos ei "rakentamista" tai "tuninkia" että poistetaan "turhia" osia?
Omega MV6 ja konehuoneen siistiminen
-
vauhtipete
- 'Kapitän'

Re: Omega MV6 ja konehuoneen siistiminen
Tee uusi plenumi siihen koneeseen ja laita se mega tai joku muu säädettävä moottorinohjaus ja paiskaa tallinnurkkaan ne saasteromut,miettii niitä sitten kun noita edellämainittuja päästöjä ryhdytään katsastuksessa mittaamaan. 
Sori, romujahan ne oli eikä osia.vauhtipete kirjoitti:Turhien osien poistoa?Tuomas kirjoitti:Mitä se on jos ei "rakentamista" tai "tuninkia" että poistetaan "turhia" osia?
Ja tuo on kyllä sitä teinien muodikasta tuusninkia aidoimmillaanvauhtipete kirjoitti:Tarkoitus olis saada ihan kaikki turha romu pois
Sanot itsekin että et tiedä noiden laitteiden toiminnasta mitään, mutta silti olet onnistunut määrittelemään ne turhiksi.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
vauhtipete
- 'Kapitän'

Älkää ny hiuksia halkoko! tervettä järkeä käyttäen egr:rrän osia pois. ei siis mitäää ylim johtoja joista et tiä mut kyllä sä ne osat sieltä poistaa kyselet sitten ja laitat vaik kuvan jos et tiä mikä osa on ja voiko poistaa? eikä siinä kuinkaa käy vaiksieltä muutama mummo putkesta tulee kurkkaanki 
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Onhan se asiallisen näkönen ku pitää siistinä. Kyllä tän merkin parissa se konepelti aukeaa sen verran tiheään. Tilasta en sitten tiiä, laittaa litrasen b-kadetin, siellä konetilassa ainaki pitäs tilaa piisaataRookeri kirjoitti:Mihin sä sitä tilaa tarviit? Mulle on ainaki iha sama miltä se konehuone näyttää, (toivottavasti) konepelti pysyy mahdollisimman pitkään kiinni, turha sinne on katsella
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Totta, itsekkin kyllä puunailen konehuonetta siinä missä muutakin autoa kun onhan sinne mukavampi sitten tarvittaessa kurkistellaWlle kirjoitti:Onhan se asiallisen näkönen ku pitää siistinä. Kyllä tän merkin parissa se konepelti aukeaa sen verran tiheään. Tilasta en sitten tiiä, laittaa litrasen b-kadetin, siellä konetilassa ainaki pitäs tilaa piisaataRookeri kirjoitti:Mihin sä sitä tilaa tarviit? Mulle on ainaki iha sama miltä se konehuone näyttää, (toivottavasti) konepelti pysyy mahdollisimman pitkään kiinni, turha sinne on katsella
ja tehdä sitä remonttia 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Ahtamisestahan tuolla puhetta oli tilan tarpeen syyksi. Jos konehuoneeseen laittaa vakiosta poikkeavaa tekniikkaa, niin sitä saa esitellä useinkin joten en ainakaan itse kehtaisi avata konepeltiä lainkaan jos siellä kaikki olisi asenneltu miten sattuu, yhtään ulkonäköön ja siisteyteen panostamatta. Kun tekee kaikki ainakin suurin piirtein viimeisen päälle, niin ei tarvi aloittaa esittelyä selittelemällä vaan voi olla hyvillä mielin vaikka vähän ylpeäkin tekemisistään. Ehkä siinä vähän luotettavuuskin lisääntyy kun on kaikki asenneltu järkeä käyttäen ja paikat puhtaana.
Ja tosiaan, on se mukavampi korjatakin kun ei ole kaikki paikat paskassa
Itse kun olen ollut ostamassa autoa esim. nettiautosta, niin olen aina pyytänyt kuvia konehuoneesta, takakontista ja sisustasta, korista ulkoapäin otettujen kuvien ollen aina toissijaisia. Nuo konehuoneesta ja kontista otetut kuvat kun yleensä kertovat paljon enemmän mulle kuinka autoa on pidetty kuin se miltä auto näyttää päältä.
Ja tosiaan, on se mukavampi korjatakin kun ei ole kaikki paikat paskassa
Itse kun olen ollut ostamassa autoa esim. nettiautosta, niin olen aina pyytänyt kuvia konehuoneesta, takakontista ja sisustasta, korista ulkoapäin otettujen kuvien ollen aina toissijaisia. Nuo konehuoneesta ja kontista otetut kuvat kun yleensä kertovat paljon enemmän mulle kuinka autoa on pidetty kuin se miltä auto näyttää päältä.
Todennäköisesti väärässä.