harza kirjoitti:]Ajoin 4 kesää juurikin tuolla k104 mallilla, enkä huomannut koskaan mitään ongelmaa ko. renkaissa. Kilsoja tuli tuohon aikaan n50 000 vuodessa. Joten minusta tuo väittämä "hengenvaaralliset" on lähinnä lapsellinen.

En ole ajanut millään kesärenkailla joiden märkäpito olisi lähellekään yhtä huono kuin Hankookeissa. Tuo ei ole provo eikä liioittelua, näin se vaan on. Niillä ihan rehellisesti pelotti ajaa sateella. Millään muulla kesärenkailla mulla ei ole auto lähtenyt normaaleissa ajotilanteissa spontaanisti luisuun.
vanha mikä vanha.
Tottakai se on vanha, autokin missä ne mulla oli on myyty pois puolitoista vuotta sitten.
Kun niin kovasti puolustat sitä ajatusta että renkaat täytyy olla hyvät, miksi kuitenkin ajat noin vanhoilla autoilla joilla kolariin joutuminen on erittäin vaarallista?
Luepas tuo kysymyksesi itse uudelleen ja mieti hetki.
Kun auton passiivinen turvallisuus ei ole sitä parasta tasoa, niin totta helvetissä haluan kaikin keinoin välttää siihen kolariin joutumista. Vanhoilla autoilla ajan siksi kun pidän niistä.
Ja tulee mieleen että haluat vain vängätä vänkäämisen ilosta...
Tästä ketjusta löytyy monta pelkästä vänkäämisen ilosta provoilevaa kirjoittajaa. Väittely on ihan hauskaa, mutta kyllä mun mielipiteet on ihan oikeita mielipiteitä eikä provoamismielessä kehitettyjä.