Opel astra 1.7 dieseliä hankkimassa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jenskyliini
'Agila'

Opel astra 1.7 dieseliä hankkimassa

Viesti Kirjoittaja Jenskyliini »

Eli tuollainen yksilö 2001 vm- astra 1.7 diesel kiinnostais. Opeleita on jonkun verran ollut aikaisemminkin ja olen niihin tykästynyt. Auto 244tkm ajettu eli suht kohtuu kilsoilla! mitä kokemuksia on tuollaisista kärryistä ja mitä miinuksia? Näillä bensanhinnoilla diesel kiinnostaa kulutus ilm on aika kohtullinen? Eli kokemuksia kaivataan? :)
tikola
'Senator'
'Senator'

Re: Opel astra 1.7 dieseliä hankkimassa

Viesti Kirjoittaja tikola »

Minulla on tuollainen farmari ollut nyt kohta pari vuotta ajossa ja kilometrit ovat siinä 200 000 korvilla. Vuodessa kertyy noin 30 000. Laturi meni ja katsastuksessa pomppasi raidetangonpäästä. Muuten vaan ajettu. Hidas ja tehoton se on kuin taivas, mutta naftatankilla on mukava käydä harvakseltaan. Nyt talvella menee 800-900km per tankki ja kesällä satanen enemmän. Ja tankki on kuitenkin vain 45 litrainen.

Se eberihimmeli on ärsyttävä kun se aina välillä savuttelee aika pahasti - naapuri luulee että auto palaa vaikka ei se vielä ole sitä koskaan tehnyt. Homman saa hallintaan pienentämällä tuuletusta liikennevaloissa. Tosin minulta se Eberi taisi mennä lopullisesti rikki kun mitään ei ole kuulunut ja näkynyt enää muutamaan kuukauteen. En valita - se on hyvä vika enkä aio sitä korjata.

Lämpöä talvella on vähän niukasti, mutta pahvi syylärin edessä auttaa vähän siihenkin.

Olen tyytyväinen - minun tapauksessa hinta/laatu on täydellisesti kohdallaan.

timo
Vastaa Viestiin