Jappupoljin ongelmaa
Elikkä tilanne seuraavanlainen poljet jarrun pohjaan ja vapautat polkimen niin siitä hetki niin syttyy vika valo ja siitä hetki niin syttyy jarruvalot ja auto ei reagoi kaasuun
Toinen malli poljet jarrun pohjaan ja vapautat polkimen ja autat sitä jalalla hieman ylös tuntuu selkeä välys poljin ikään kuin loksahtaa ylös asti ei syty vikavalot ei jarruvalot ja autokulkeen ilman mitään ongelmia.
En oo vielä lähteny purkamaan yhtään mitään oisko jollain havaintoa mistä tämä vois johtua ettei tarttis ihan summamutikassa lähteä hakeen vikaa
veccu 98 2.0dti farkku
veccu 98 2.0dti farkku
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
Re: veccu 98 2.0dti farkku
Polkimen akselointi voi olla sohloksi kulunut ja jarruvalokatkaisijassa häikkää.
Molemmat kuntoon niin eiköhän toi siitä taltu.
Molemmat kuntoon niin eiköhän toi siitä taltu.
mulla oli ihan samaa vikaa, hiukan muuttamalla jarruvalokatkaisijan asentoa niin ei syttynyt enää vikavalot
Pitänee varmaan pikkusen purkaa ja kattoa tuonne polkimen seuduille mikä sitä oikein ahistaa
No niin nyt on purettu ja kasattu. Katkasinhan se siellä oli pikkusen taipunu takaviistoon niin ei painunu nappi pohjaan kun nousi poljin ylös. Ilman että avitti jalalla polkimen yläs asti.
Pieni katkasijan asennon muutos niin johan homma toimii
Pieni katkasijan asennon muutos niin johan homma toimii