itse laittasin kyl laminoidusta 4mm akkunat, tuulilasi on sit vaikeempi.. siinä ei kyl polykaan kestä, naarmuuntuu pinta helposti.. Yrittäisin leikata sen tuulilasin tosin voi olla ettei kestä mutta tuskin nuo kadetin luukut niin kalliita on ettei voisi koittaa..
chopattuun c kedettiin etuikkunat?
Re: chopattuun c kedettiin etuikkunat?
naarmuuntuu helposti mutta on kestävää, tosin kalliimpaa kuin lasi.
itse laittasin kyl laminoidusta 4mm akkunat, tuulilasi on sit vaikeempi.. siinä ei kyl polykaan kestä, naarmuuntuu pinta helposti.. Yrittäisin leikata sen tuulilasin tosin voi olla ettei kestä mutta tuskin nuo kadetin luukut niin kalliita on ettei voisi koittaa..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
tuulilasi on jo kiinni autossa. ei tarttes ku etu sivu ikkunat
ajattelin kokeilla noita polykarbonaatti ikkunoita. milläs tota ois helpoin työstää
opel16 kirjoitti:ajattelin kokeilla noita polykarbonaatti ikkunoita. milläs tota ois helpoin työstää
Kuviosaha on itellä ollu työstö välineenä polykarbonaattien leikkuussa, hieno hampaisella metalli terällä vaan
Old Opel`s never die, they just go faster!! 
ok.. kiitos tiedosta. huomenna osentelemaan sit ikkunoita 
mikä siinä on, etteikö Kuttilan autolasi pystyisi auttamaan? Eilen sain tietoa, miten jigi tulee Kuttilalle valmistaa jotta muotti saadaan tehdyksi.Tutulla on tallilla ss1300 kilpuri johon oli hieman jouduttu kattoa tekemään uusiksi ja lasin muodotkin sitä myöten uusiksi. Hinta kuulemma 200eur lasille.
mä soitin sinne ja ne sano et ei tee enää sivulaseja autoon
Polykarbonaatista kannattais tehdä, ei se niin helposti naarmuunnu, onhan sitä käytetty työ/metsäkoneissa vuosikymmeniä. Turun muoviura sitä ainakin myy.
Mietin tota karboniittiä onko se laillista tieliikenteessä esim jos onnettumuus sattuu ja pelastajan pitää ikkunan kautta pelastaa miten se saa rikki sen.
On laillista. Se rikki menevä pleksi taas ei ole.gsi2.0 kirjoitti:Mietin tota karboniittiä onko se laillista tieliikenteessä esim jos onnettumuus sattuu ja pelastajan pitää ikkunan kautta pelastaa miten se saa rikki sen.
Todennäköisesti väärässä.
menee se polykarbonaattikin rikki.. 11v tuli akryylien,polyn,lasin,peilin kans tehtyä töitä..
tosin monin kerroin kestävempää.
tosin monin kerroin kestävempää.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283