astra f kylkilistat
astra f kylkilistat
Tervist kaikki.
Aattelin semmosta kysyä, että ku pihalla ois -96 astra f gsi, josta hitusen repsottaa kylkilistat, niin onko listat pelkästää liimatut, eli silleen että mitään ei tarvis silottaa jos ne poistais ?
Tänks etukätee
-Alex
Aattelin semmosta kysyä, että ku pihalla ois -96 astra f gsi, josta hitusen repsottaa kylkilistat, niin onko listat pelkästää liimatut, eli silleen että mitään ei tarvis silottaa jos ne poistais ?
Tänks etukätee
-Alex
Astra F GSi -96
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: astra f kylkilistat
Liimalla ovat.
vanha topicci, mutta kysytään silti. elikkäs riittääkö noiden listojen liimauksen irroitukseen pelkkä lämmitys?(F)ast_tra kirjoitti:Liimalla ovat.
DLS is my religion
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Tämähän on vielä nuori viestiketju. Itse olen lämmittänyt kerrallaan pienen välin ja hingannut liiman poikki kalastukseen käytettävällä siimalla. Loput liimat on lähtenyt pois toffeelaikalla.
kiitos ja kumarrus(F)ast_tra kirjoitti:Tämähän on vielä nuori viestiketju. Itse olen lämmittänyt kerrallaan pienen välin ja hingannut liiman poikki kalastukseen käytettävällä siimalla. Loput liimat on lähtenyt pois toffeelaikalla.
DLS is my religion
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Siis onko F mallin Astrassa nuo sivulistat liimalla kiinni ?(F)ast_tra kirjoitti:Tämähän on vielä nuori viestiketju. Itse olen lämmittänyt kerrallaan pienen välin ja hingannut liiman poikki kalastukseen käytettävällä siimalla. Loput liimat on lähtenyt pois toffeelaikalla.
Mulla siis auto on Sedani ja ajattelin viedä auton maalaamolle, jotta sais valkoiseksi
nuo kylkilistat. Jos ne kerran on liimalla kiinni niin se varmaankin on sitten järkevämpää ja
halvempaa irroittaa ne ?!
Jos ne irroittaa niin saakos ne liimat sit kunnolla pois ja tarvitseeko maalaushommiin ryhtyä lainkaan ?
Joensuun UA
heikki1982 kirjoitti:Siis onko F mallin Astrassa nuo sivulistat liimalla kiinni ?
Mulla siis auto on Sedani ja ajattelin viedä auton maalaamolle, jotta sais valkoiseksi
nuo kylkilistat. Jos ne kerran on liimalla kiinni niin se varmaankin on sitten järkevämpää ja
Jos ne irroittaa niin saakos ne liimat sit kunnolla pois ja tarvitseeko maalaushommiin ryhtyä lainkaan ?
Sen itse listan alla on metallinen kisko joka on teipillä kiinni pellissä. Se kisko oli ainakin minulla hapettanut / hangannut maalia puhki ja jäi pienet naarmut näkyviin kun listat irrotti. Teipin jämät kyllä saa irti hankaamalla tai viimeistään "toffeelaikalla"...
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Mitenkäs ne itse listat on kiinni siinä metallikiskossa? Liimalla vai ... ?E Raketti kirjoitti:heikki1982 kirjoitti:Siis onko F mallin Astrassa nuo sivulistat liimalla kiinni ?
Sen itse listan alla on metallinen kisko joka on teipillä kiinni pellissä. Se kisko oli ainakin minulla hapettanut / hangannut maalia puhki ja jäi pienet naarmut näkyviin kun listat irrotti. Teipin jämät kyllä saa irti hankaamalla tai viimeistään "toffeelaikalla"...
Et lämmitänkö ensin tuota muovilistaa ja sitten rupean kiskomaan niitä irti ja sit kun sieltä paljastuu
se metallikisko niin tarvitseeko sitä lämmittää vain ruvetaanko suoraan vain repimään irti ?
Joensuun UA
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Itse otin tuommosesta 3 ovisesta GSI astrasta noi kylkilistat iha ronskilla kädel pois, talttapäämeisselil pikkuse kulmasta avitin sitte käsillä vaa lähtiin repimää irti. Sitten liimat lähti nätisti pois asetonilla.
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
En nyt tarkkaan muista mutta ei tainnut olla liimaa kiskon ja listan välissä... Lämpöä vaan niin lähtee helpommin irti, kuitenkin maltilla ettei sula maalit.heikki1982 kirjoitti:Mitenkäs ne itse listat on kiinni siinä metallikiskossa? Liimalla vai ... ?
Et lämmitänkö ensin tuota muovilistaa ja sitten rupean kiskomaan niitä irti ja sit kun sieltä paljastuu
se metallikisko niin tarvitseeko sitä lämmittää vain ruvetaanko suoraan vain repimään irti ?
Astra G
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viesti:
Nyt tuli postissa Toffeelaikka ja pääsee listojen irroitukseen.
Onkos tuo GLS malli merkintä Astran etulokarissa kanssa pelkällä liimalla kiinni ?
Senhän vois sitten poistaa siinä samalla
Onkos tuo GLS malli merkintä Astran etulokarissa kanssa pelkällä liimalla kiinni ?
Joensuun UA
Pelkällä liimalla on kiinni sekin.heikki1982 kirjoitti:Nyt tuli postissa Toffeelaikka ja pääsee listojen irroitukseen.