Kyllä ne lähettää.sampeli kirjoitti:B-Na kirjoitti:http://cgi.ebay.de/FRONT-SPOILER-STOsST ... 1e6221c80fNo delivery outside germany!
Astra 2.0i Sport 3d -99 *I low it*
Re: Astra 2.0i Sport 3d -99
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Katsotaan, jos tässä taas innostus puskuria kohtaan herää uudelleen, niin pitää sitten tiedustella tarkemmin tuolta. Nyt on saksanmaalta tulossa opc:n maski ja jotain muutakin pientä. Opc:n takaspoilerinkin toimittaisivat edullisesti Suomeen, mutta sen kokoinen lintulauta menisi jo ehkä hieman överiksi. 
Jep, itse olen kysellyt saksasta ja briteistä. Ainoat osat jota ei tohdi saada suomeen on OPC/GSI:n ja syytä tähän en tiedä.Jartsa kirjoitti:muutakun laitat mailia ja kysyt,moni lähettää suomeen kun vaan kysyy...
Ne on tarkoin varjeltuja aarteita.sampeli kirjoitti:Jep, itse olen kysellyt saksasta ja briteistä. Ainoat osat jota ei tohdi saada suomeen on OPC/GSI:n ja syytä tähän en tiedä.
Edit. Sotkin näppini näihin tarrahömpötyksiin...

Ei sulla olis jäänyt etupuskuriin sitä vakio alalippaa tai jotain muuta liparetta joutavaksi? Omasta uupuu kokonaan.
Mistäkä päin maailmaa tuli nuo tarrat?Nilemma kirjoitti:Ne on tarkoin varjeltuja aarteita.sampeli kirjoitti:Jep, itse olen kysellyt saksasta ja briteistä. Ainoat osat jota ei tohdi saada suomeen on OPC/GSI:n ja syytä tähän en tiedä.Esim. tuota maskia vain yks myyjä suostuu toimittaan Suomeen. Ja Sampelille tiedoksi, että nyt voit halutessas lunastaa nuo punaiset takavalot.
Edit. Sotkin näppini näihin tarrahömpötyksiin...
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Saksasta Ebayn kautta E10 ja Hand wash only -tarrat. Loput tuolta http://www.ihatestickers.com/ihatestickers-c-7
Ylimääräiset lipat on tullut myytyä.Kingis_ kirjoitti:Ei sulla olis jäänyt etupuskuriin sitä vakio alalippaa tai jotain muuta liparetta joutavaksi? Omasta uupuu kokonaan.
Nyt sain tuon maskin, jota olen aina halunnut.

Nätti on astra, tuli lukastua koko juttu läpi. On sulla ollut ollut vastoinkäymisiäkin, mut siitä se vaan
. Jatka rakentelua samaan malliin.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Vastoinkäymisiä osasi nettiauton halvimmalta yksilöltä kyllä odottaakin. Tosin tuo koneen kilahtaminen meni vähän yli hilseen. 
Kylläpä näyttääkin hyvälle tuolla maskillaNilemma kirjoitti:Nyt sain tuon maskin, jota olen aina halunnut.![]()
Miltähän näyttäisi jos maalaisi mustaksi vielä tuolta sumuvalojen takaa siihen sumuvalojen ulommaiseen reunaan saakka? Pitemmälläkin tietty vois maalata mutta tuohon kohtaan olis helpoin rajata.
Todennäköisesti väärässä.
-
Omenapomena
- 'Senator'

Tolla maskilla kaipais myös samaa tyyliä puskuriin.
Esmes Audin RS4 verkko kävis soppelisti. Sita saa paloina vaikka http://www.regulatuning.de/index.php?ca ... ehoer.html
Esmes Audin RS4 verkko kävis soppelisti. Sita saa paloina vaikka http://www.regulatuning.de/index.php?ca ... ehoer.html
Tummaa kalvoa sumareihin toimis...
Edit:
Edit2: Jotenki noi pelit hyökkää liikaa, punamustana ois parempi.
Muuten kyllä ihan pop
Edit:
Nyt kun katteli uudemman kerran niin hyvin sopis mustaksi maalaus noista uurteista lähtien, tummien sumareitten kera.omega16T kirjoitti:Kylläpä näyttääkin hyvälle tuolla maskilla![]()
Miltähän näyttäisi jos maalaisi mustaksi vielä tuolta sumuvalojen takaa siihen sumuvalojen ulommaiseen reunaan saakka? Pitemmälläkin tietty vois maalata mutta tuohon kohtaan olis helpoin rajata.
Edit2: Jotenki noi pelit hyökkää liikaa, punamustana ois parempi.
Muuten kyllä ihan pop
Puhun vähän ja silloinkin vain täyttä sontaa.
Kiitos hyvistä ideoista.
Mulla on opc:n puskurin verkot varastossa, mutta en tiedä saisiko niitä sopimaan tuohon vakiopuskuriin. Yritin viime kesänä teipata mustaksi tuota puskurin aukon ympärystää, mutta kärsivällisyys loppui kesken. Edelleen ne kalvot etuvaloihin + sumareihin on odottamassa asennusta.
Valkoisia peltivanteita ei enää ensi talvena tule ja lumien sulamisen ajaksi laitan Omegan pölärit.
Valkoisia peltivanteita ei enää ensi talvena tule ja lumien sulamisen ajaksi laitan Omegan pölärit.
Mahtava pappalook tuli noilla pölykapseleilla.