Vectra B etuumpiot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B etuumpiot

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

tai liittämällä, maan kun löytää niin loput voi laittaa vaikka kokeilemalla, mutta eikö tuohon h-7 pidä lisätä maadoitus polttimoon, niin tai ei tietenkään tarvi jos on alkuperäiset johdot umpiossa, h-1 yhdellä ja h-7 kahdella piuhalla, uskallan epäillä että ne valeon moottorit ei käy b-2 umpioihin, jos carellon b-1 käy niin mulla on niitä pari. samoin niitä johtoja auton sarjasta b-2 umpioihin, on vain vaihdettava umpion sisälle asti. käy motonetistä kysymässä niiden moottorien sopivuutta. depo ja tyc on tarvikeumpioita mutta kyllä niihin oikeet moottorit saa.
opel vectra c 2,2 gts
jampza
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja jampza »

hei, mistä noita liittimiä auton johtosarjaan saa? valot mallia carello b1 ja tarkoitus olis laittaa carello b2.
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Eikös lmb-58 tuossa sano että hällä olisi johtoa/liittimet? Ja romikseltahan noita löytynee. Itse vaihdoin b1 carellon tilalle b2 valeot kaikkine säätömoottoreineen. Ainoa mitä tosiaan piti tehdä oli vaihtaa 2kpl liittimiä joiden vaihto oli varsin helppoa kun b2 ja b1 johtosarjassa oli saman väriset johdot eli vanha pois ja uusi väri-väriin tilalle ja toimii.
Taikl
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Taikl »

elikkä jos nyt ymmärsin oikein nii imb-58 meinas että nuo valeon b1 moottorit ei käy noihi b2 valeoihin tai muihinkaan? itellä ei tosiaan minkäälaista tietoa ku en ole tuota b2 umpiota ikinä nähnykkää takaapäin. joo kyllä se pitää iha oikeilla liittimillä tehä, tai ainaki nii että jää tuo auton oma johtosarja ehyeksi. Pittää melkee tuosa motonetissä käyä ku ne näytti myyvän noita b2 valeota ja careolloa nii tietää käykö nuo moottorit sitten.
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

no mulla oli tuossa porokolariromussa b-2 umpiot ja vaihdoin b-1 carellot takaisin, siihen ne säätömoottorit kävi suoraan, johdot vetelin itse, pikkuhomma, en tiedä minkä merkkiset ne b-2 on, käy katsomassa osoitteen tiedät, tai soita. johdot löytyy niihin b-2:n, tietäis vain merkin, en ole niitä jätteitä tutkinut mutta piuhat jäi, ja on ne umpionriekaleetkin tallella vielä.
opel vectra c 2,2 gts
Vastaa Viestiin