Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Mä oon kyllä vähän pettyny, kun ei olla vielä saatu karkkia.
Menee tappelu vähän hukkaan.
Menee tappelu vähän hukkaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Se voittaa, kenellä on vahvempi lääkitys... Täytyyn myöntää, Tuomas, että olet kyllä ehdottomasti tämän foorumin kovin vänkääjä. Mitenkään vittuilematta, mutta eikö tuo käy jo mielenterveyden päälle? Vai onko sillä terapeuttinen vaikutus?
Mutta ei tuo minua häiritse, päinvastoin!
minussa se ainaki herättää lähinnä koomisia tunteitarjm123 kirjoitti:Se voittaa, kenellä on vahvempi lääkitys... Täytyyn myöntää, Tuomas, että olet kyllä ehdottomasti tämän foorumin kovin vänkääjä. Mitenkään vittuilematta, mutta eikö tuo käy jo mielenterveyden päälle? Vai onko sillä terapeuttinen vaikutus?
Joo, on aina vähä silleen et ei jumalauta.....jarkkis kirjoitti:minussa se ainaki herättää lähinnä koomisia tunteitarjm123 kirjoitti:Se voittaa, kenellä on vahvempi lääkitys... Täytyyn myöntää, Tuomas, että olet kyllä ehdottomasti tämän foorumin kovin vänkääjä. Mitenkään vittuilematta, mutta eikö tuo käy jo mielenterveyden päälle? Vai onko sillä terapeuttinen vaikutus?
Jos tollanen olis oikeessaki elämässä, ni saattais olla aika yksinäinen ihminen
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
jarkkis kirjoitti:minussa se ainaki herättää lähinnä koomisia tunteitarjm123 kirjoitti:Se voittaa, kenellä on vahvempi lääkitys... Täytyyn myöntää, Tuomas, että olet kyllä ehdottomasti tämän foorumin kovin vänkääjä. Mitenkään vittuilematta, mutta eikö tuo käy jo mielenterveyden päälle? Vai onko sillä terapeuttinen vaikutus?
Komppaan tätä kyllä...
!! (VAARA iso kuvatiedosto)!!
Pakko osallistua tähänkin kyllä.

Uploaded with ImageShack.us
Ei herneitä kiitos
Pakko osallistua tähänkin kyllä.

Uploaded with ImageShack.us
Ei herneitä kiitos
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tuomas on kyllä kova vänkääjä, mutta Tuomas on myös aika helvetin usein ihan oikeassa. Se tosin ei yleensä tarkoita että toinen/toiset osapuoletkaan olisi täysin väärässä vaan nuo vänkäämiset tulee eteen vaikka erimielisyydet loppupeleissä olisi hyvin hyvin pienet
Niinku nyt tässä.. tarkkaan kun lukee ja vähän rivien välistäkin niin sekä Tuomas että TJT kumpikin taitaa suosia renkaita joissa hinta-laatusuhde on hyvä. Eivät osta niitä kalleimpia testivoittajia muttei niitä halvimpia eikä huonoimpia vaan sellaiset mitkä on kohtuuhintaiset ja ominaisuuksiltaan silti hyvät.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Tuomas on vähän helvetillinen vänkääjä, miltei 100 vänkäystä tässäkin keskustelussa.
Täällä on kaikenlaisia kunniafoorumilaisia, formulatietäjää ja vuoden foorumilaista... Oliskos vielä yksi titteli mahdollista luoda?
Vaikkapa vuoden luupää?
Täällä on kaikenlaisia kunniafoorumilaisia, formulatietäjää ja vuoden foorumilaista... Oliskos vielä yksi titteli mahdollista luoda?
Vaikkapa vuoden luupää?
jarkkis kirjoitti:tän keskustelun vois muuttaa "jos et osta niitä renkaita mitä zafira,woody ja tuomas ehdottaa olet vaarallinen itsellesi ja muille"
Minulla on kyllä itellä Hankookit
joo ei mun mielestä ole hankook ole mistään paskimmasta päästäWoody kirjoitti:jarkkis kirjoitti:tän keskustelun vois muuttaa "jos et osta niitä renkaita mitä zafira,woody ja tuomas ehdottaa olet vaarallinen itsellesi ja muille"
Minulla on kyllä itellä Hankookit
mielestäni piti talvella ihan riittävän hyvin
On muuten helvetin mukavat ajella tuollaiset renkaat. Itelläkin oli kyllä tippa munan päässä kymmenen vuotta sitten kun auton alla oli mahdollisimman isot vanteet alla. Mutta kyllä tässä nykyään mieluusti laittaa ne kottikärrynpyörät alle sillä ne kuule aikas mukavat ajella. Eikä tarvi joka helvetin monttuun jarrutella ja pelätä että vanteet on solmussa.samsa87 kirjoitti:225/35/19 eteen 10" vanteelle ja taakse 245/35/19 11" vanteelle.Zafira kirjoitti:Mitä kokoa ne sun akilleet oli?samsa87 kirjoitti:Niin tietysti.
Eipä oo pariin vuoteen noita kottikärrynpyöriä ollut alla
Kaks edellistä kesää oli 225/30/20 ja 255/30/20 ni tuskin ainakaan huonommaksi meneeWoody kirjoitti:On muuten helvetin mukavat ajella tuollaiset renkaat. Itelläkin oli kyllä tippa munan päässä kymmenen vuotta sitten kun auton alla oli mahdollisimman isot vanteet alla. Mutta kyllä tässä nykyään mieluusti laittaa ne kottikärrynpyörät alle sillä ne kuule aikas mukavat ajella. Eikä tarvi joka helvetin monttuun jarrutella ja pelätä että vanteet on solmussa.samsa87 kirjoitti:225/35/19 eteen 10" vanteelle ja taakse 245/35/19 11" vanteelle.Zafira kirjoitti:Mitä kokoa ne sun akilleet oli?samsa87 kirjoitti:Niin tietysti.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Täysin samaa mieltä tästärjm123 kirjoitti:Se voittaa, kenellä on vahvempi lääkitys... Täytyyn myöntää, Tuomas, että olet kyllä ehdottomasti tämän foorumin kovin vänkääjä. Mitenkään vittuilematta, mutta eikö tuo käy jo mielenterveyden päälle? Vai onko sillä terapeuttinen vaikutus?
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
pakko on nyt tulla itekkin heittämään hiekkaa toisten silmille... 

muoks: ja pakko vielä todeta, että hankookit on kyllä omasta mielestä nykyään hinta/laatusuhteeltaan hyvät renkaat!
itellä oli kanssa omegassa pari kesää vastaavan kokoset 20" kumit reilusti venytettyinä, ja oli kyllä ihan mukavat ajella. Eikä edes tarvi väistellä kuoppiakaan ihmeemmin, kun ei osta niitä halvimpia tinakavioita, mitkä kaupasta löytyy... ainakin omassa käytössä voin ihan rehellisesti myöntää, ettei ole tullut turhia säästeltyä noitten lippojen ja läppien tai vanteitten takia ajotavassa...samsa87 kirjoitti:Kaks edellistä kesää oli 225/30/20 ja 255/30/20 ni tuskin ainakaan huonommaksi meneeWoody kirjoitti:On muuten helvetin mukavat ajella tuollaiset renkaat. Itelläkin oli kyllä tippa munan päässä kymmenen vuotta sitten kun auton alla oli mahdollisimman isot vanteet alla. Mutta kyllä tässä nykyään mieluusti laittaa ne kottikärrynpyörät alle sillä ne kuule aikas mukavat ajella. Eikä tarvi joka helvetin monttuun jarrutella ja pelätä että vanteet on solmussa.samsa87 kirjoitti:225/35/19 eteen 10" vanteelle ja taakse 245/35/19 11" vanteelle.Zafira kirjoitti:Mitä kokoa ne sun akilleet oli?samsa87 kirjoitti:Niin tietysti.
muoks: ja pakko vielä todeta, että hankookit on kyllä omasta mielestä nykyään hinta/laatusuhteeltaan hyvät renkaat!
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...