pakosarjan tiivisteen vaihto- b- vectraan
Re: pakosarjan tiivisteen vaihto- b- vectraan
kato nyt kuitenkin mistä se vuotaa sitä pakokaasua sisälle, ei yleensä pakosarjasta sisälle pääse kaasut, ainakaan jos ei röpöttele.
opel vectra c 2,2 gts
No, minusta tuo näyttää sille, ettet ole vieläkään korjannut vuotavaa pakosarjaasi? Tosin en tiedä, että milloin olet ollut autoasi remontoimassa? Itse kullakin on välillä motivaatiopula meneillään...tuningki kirjoitti:siis hä?Timonen kirjoitti:No onko mitenkään mahdotonta, että veisit auton korjaamolle laitettavaksi, jos et itse osaa/omista tarvittavia työkaluja?tuningki kirjoitti:joo ei kannata mul oli 1 poikki ja yhes huono kierre.. menin sit aukoon yritin vastakierretapil pois nii vi*unposket sinne jä pultti ja pätkä tappia..ja samalla katkes 2 lissää ja vaihoin tiivisteen samalla ku meni niin nappiin..
eikä ollu hitsii lähettyvil et ois saanu pois nysät.. eli ny uupuu 4 pulttii sieltä ja saundi on korvia hivelevä ja wunderiakaan ei tarvi ku pakokaaasut tulee sisään
kuka sano et ei oo työkaluja/osaamista...?ei sillä kertaa ollu hitsi kotosalla.. ja jos ny on jo 12vuotta selvinny ilman korjaamoo nii eiköhän jatkossakin... tuo ny oli vaan esimerkki et ei kannata aukoo ennenku rupee vuotaan...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
joo en oo..oisko viime kesänä ku vaihoin tuon tiivisteen..Timonen kirjoitti:No, minusta tuo näyttää sille, ettet ole vieläkään korjannut vuotavaa pakosarjaasi? Tosin en tiedä, että milloin olet ollut autoasi remontoimassa? Itse kullakin on välillä motivaatiopula meneillään...tuningki kirjoitti:siis hä?Timonen kirjoitti:No onko mitenkään mahdotonta, että veisit auton korjaamolle laitettavaksi, jos et itse osaa/omista tarvittavia työkaluja?tuningki kirjoitti:joo ei kannata mul oli 1 poikki ja yhes huono kierre.. menin sit aukoon yritin vastakierretapil pois nii vi*unposket sinne jä pultti ja pätkä tappia..ja samalla katkes 2 lissää ja vaihoin tiivisteen samalla ku meni niin nappiin..
eikä ollu hitsii lähettyvil et ois saanu pois nysät.. eli ny uupuu 4 pulttii sieltä ja saundi on korvia hivelevä ja wunderiakaan ei tarvi ku pakokaaasut tulee sisään
kuka sano et ei oo työkaluja/osaamista...?ei sillä kertaa ollu hitsi kotosalla.. ja jos ny on jo 12vuotta selvinny ilman korjaamoo nii eiköhän jatkossakin... tuo ny oli vaan esimerkki et ei kannata aukoo ennenku rupee vuotaan...
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
poraa menemään vain, ja laita tiivistysainetta väliin niin loppui vuoto.
opel vectra c 2,2 gts