B omegan perä a omegaan

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
omenaukkeli
'Senator'
'Senator'

B omegan perä a omegaan

Viesti Kirjoittaja omenaukkeli »

lähinnä kiinnostaisi tietää käykö 3000 a omegan vetoakselit suoraan b omegan perään?onko itse perän asennus iso urakka?itsellä meni välitykset turhan tiheäksi kun tuli vaihdelaatikko vaihdettua.
---Viitanen Racing---
---Pussihousu fan club--
retro
'Senator'
'Senator'

Re: B omegan perä a omegaan

Viesti Kirjoittaja retro »

Vetarit käy. Perän etupään kannatuksessa joudut askartelemaan, en tiedä onko näitä konversioita tehty näin päin. Toisin päin menee porailemalla ja rälläköimällä, mutta taitaa olla väin päin isompi homma. Varmasti sopii, kun siirrät välitykset perästä toiseen.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mä ainakaan tiedä että kukaan olis b omegan murikkaa laittanu a omegaan. takapään kiinnitys menee tosiaan kun vaihtaa takakannen siitä a omegan murikasta b omegan koppaan, etupää onkin sit haasteellisempi
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
omenaukkeli
'Senator'
'Senator'

mä olen sitten varmaan ensimmäinen. :D varmaan pääsee kaikista helpoimmalla kun siirtää sen välityksen tuohon nykyiseen perään.on vähän turhan tiheät välitykset kun 1 on kuin hiacessa ja huippunopeus on siinä 190-200 km/h kohdalla kun rajotin tulee vastaan.
---Viitanen Racing---
---Pussihousu fan club--
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

tollein se on helpoin toteuttaa. erot kyllä huomaa kun on perät vierekkäin. eikös a- omegan murikka tuu etupäästäkin yläpuolelta 2 pultilla kiinni vai miten se siinä oli
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
retro
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja retro »

Todennäköisesti näin. Välitykset vaan vaihtoon. Ota valmiiks esille isot puristavat lukkorengaspihdit niin saat poskilaakerien stefat ja laakerit pois.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
omenaukkeli
'Senator'
'Senator'

retro kirjoitti:Todennäköisesti näin. Välitykset vaan vaihtoon. Ota valmiiks esille isot puristavat lukkorengaspihdit niin saat poskilaakerien stefat ja laakerit pois.
selvä.suuret kiitokset teille avusta. :peukku:
---Viitanen Racing---
---Pussihousu fan club--
Vastaa Viestiin