Tuomas kirjoitti:No, niistä tuningvessoista tehdään tietysti semmoisia että miellyttää tekijää itseään. On vaan noissa autonäyttelyissäkin huomannut, että jos siellä on jenkkipuoli ja tuusninkiosasto, niin ei se kitti & lasikuituosasto paljon jaksa kiinnostaa
Etkai oikeesti meinaa että tuning puolella on vaan kittiä ja kuitua?
Suuri osa varmaan onkin, mutta onneksi ns. puhdas rakentaminen yleistyy
nps foorumilla muutama hyvä esimerkki..
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Teemu J kirjoitti: Mut taas contit kolmenparhaan joukossa
Ne onkin melkein täydelliset Kaikissa vertailuissa kärkijoukossa. Ei vaan viittis joka kesä uusia Conteja ostaa.
Aika moni käyttäjä ainakin sanonut et kuluu nopiaa ja aika meluisat! http://www.rengasvertailu.fi/kesarenkaat.html
Kesärenkaista ei ole itsellä kokemusta mut ainakin continentalin talvipyörät "nastat" oli ainakin omegan alla hiljaiset kun taas nokian nastat taas on ollut aina meluisat
Teemu J kirjoitti: Mut taas contit kolmenparhaan joukossa
Ne onkin melkein täydelliset Kaikissa vertailuissa kärkijoukossa. Ei vaan viittis joka kesä uusia Conteja ostaa.
Aika moni käyttäjä ainakin sanonut et kuluu nopiaa ja aika meluisat! http://www.rengasvertailu.fi/kesarenkaat.html
Kesärenkaista ei ole itsellä kokemusta mut ainakin continentalin talvipyörät "nastat" oli ainakin omegan alla hiljaiset kun taas nokian nastat taas on ollut aina meluisat
Nokian kesäkumit on hiljaset ja kuluu silmissä. Kun taas contit äänekkäät ja ei ainakaa viel viimekesänä kulunu yhtään.
Continentalin hiljaisuus saatu kumiseoksella joka tosiaan kuluu nopeammin, minulla yksi rengaskauppias lähisuvussa joka tietää aikapaljon renkaiden rakenteista ja ominaisuuksista(ollut yli 30 v. rengaskauppiaana/-korjaajana). Esim. Talvirenkaista sanoi että jos haluaa pitävät talvirenkaat ne pitää olla suunniteltu pohjolan oloihin. Keski-euroopan talvirenkaat eivät välttämättä pidä hyvin(poikkeuksia on). Pitoon vaikuttaa kumiseos joka on suunniteltu lumen koostumuksen mukaan,Pohjolassa lumen kiderakenne on erilainen kuin keski-euroopassa, joten vaikka olis keski-euroopan pitävin talvirengas ei ole välttämättä pohjolassa ja sama toisinpäin. Paljon muutakin tärkeää tietoa olen saanut renkaista häneltä ,mutta niistä sitten toisella kertaa.
Teemu J kirjoitti:Nokian kesäkumit on hiljaset ja kuluu silmissä. Kun taas contit äänekkäät ja ei ainakaa viel viimekesänä kulunu yhtään.
Mun kokemukset just päinvastoin (Hakka H ja PremiumContact 2)
En mitenkään halua muitten kokemuksia haukkua nokioista. Mut itelle oli ekat ja viimiset kesärenkaat siltä firmalta. Muka aurauskulmien vika, eipä ollu mitn vikaa niissä, kun kävi tarkistuksessa
Ainut rengasmerkki mistä itselle osunut runkovikainen rengas on Nokian joten en sitä merkkiä tosiaankaan tule koskaan suosimaan. Käytettynä jos halvalla saa vähänajetut niin se on aina harkinnan paikka merkistä riippumatta mutta noin muuten mennään kokemusten ja tuntemusten perusteella
Etkai oikeesti meinaa että tuning puolella on vaan kittiä ja kuitua?
Suuri osa varmaan onkin, mutta onneksi ns. puhdas rakentaminen yleistyy
nps foorumilla muutama hyvä esimerkki..
En löytänyt tuolta sitä foorumia,mutta näyttäisi että noihinkin on kuitua aikalailla käytetty. http://www.nps.fi/ No olipas taas paska juttu
juzze kirjoitti:^tuossa rengastyylissä on se jokin, mitä en oikeen ymmärrä. Ehkä se hyvin hillittynä vois olla ok, mutta toi on kyllä mun mielestä jopa ruma
Mua vahan arsyttaa, kun itella olis pitany ostaa 9" vanteelle sittenkin 275, eika 265, kun nyt nayttaa jaavan vahan vajaaks. On siis vahan tyhman nakonen. En siis todellakaan ymmarra miks pitaa tehda jopa vaarallisia rengas/vanne -yhdistelmia, saati etta ne nayttaa kamalalta.
Pontiac GTO LS2 6.0 M6 2006 MYYTY, Buick Regal 2.0 Turbo Premium 2 2012 MYYTY, Chevrolet SS 6.2 2014 MYYTY Chevrolet Silverado 1500 ECSB 5.3 2000, Chevrolet Camaro SS 6.2 2017 Chevrolet Corvette Convertible 6.2 2009, Pontiac Firebird Formula 5.0 1989