calibran moottorin kiinnike
calibran moottorin kiinnike
nyt tarvitsin kipeästi apua, olen ottamassa ilmastoinnin pumppua pois calibrasta ja vaihdan tilalle ei ilmastoidun calibran ohjaustehostimen remmin, mutta kuinka ollakkaan moottorin kiinnike tulee tielle. Nyt olis hyvät neuvot kalliin, otanko kiinnikkeen pois? jätänkö ilmastoinnin pumpun rohisemaan koneeseen? korjaanko ilmastoinnin? 
Opel vectra 2.0dti -99
EX: Opel astra 2.2 sport -02
Ex: Opel calibra 4x4 16V -92
Re: calibran moottorin kiinnike
Kiinnikettä tuskin voit jättää pois. Vaihtoehtona lienee kiinnikkeen paikan muuttaminen, ilmastoimattomasta Calibrasta sopiva kiinnike tai sitten ilmastoinnin korjaus.
Itse korjaisin ilmastoinnin, jos ei maksa maltaita... riippuu tietty lompakon kunnosta.
Itse korjaisin ilmastoinnin, jos ei maksa maltaita... riippuu tietty lompakon kunnosta.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
lompakosta löytyy täytettä mutta kun calibra tuppaa imasemaan lähes kaiken joko bensan tai öljyn muodossaRobertx kirjoitti:Kiinnikettä tuskin voit jättää pois. Vaihtoehtona lienee kiinnikkeen paikan muuttaminen, ilmastoimattomasta Calibrasta sopiva kiinnike tai sitten ilmastoinnin korjaus.
Opel vectra 2.0dti -99
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Kiinnikettä en lähtisi suotta muuttamaan vaan katseet vaikka tämän foorumin myyntipalsattalle josko sieltä löytyisi ilmastoimattoman c20xe:n? kiinnike.
Tähän hätään en muista että olisiko jopa c20xe:ssä ja c20ne:ssä samat kiinnikkeet?
Tähän hätään en muista että olisiko jopa c20xe:ssä ja c20ne:ssä samat kiinnikkeet?
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song