Hieno homma silti että näitä askarrellaan, on se komea vehje kuitenkin, vaikka ei oiskaan musta
EVO-500 "JAGERMEISTER"
Re: EVO-500 "JAGERMEISTER"
Mun sydän itkee verta kun kaikki maalataan jollakin muulla värillä kun mustalla
Hieno homma silti että näitä askarrellaan, on se komea vehje kuitenkin, vaikka ei oiskaan musta

Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Ei saa olla niin rajoittunut.unique kirjoitti:Mun sydän itkee verta kun kaikki maalataan jollakin muulla värillä kun mustalla :
Minusta on hienoa, että ollaan rohkeita tekemään itselle juuri sellaista joka on ollut pienessä mielessä haaveena tai muuten verkkokalvoille pinttyneitä mielikuvia villeistä visioista
Mun haaveena on ollut jo kymmenen vuotta Evo ja on edelleen. Joku päivä sellainen napottaa omassa tallissa, pivämäärä ja vuosi on vielä avoin
Ja kaimalle terveisiä
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
hyvält kuulostaa !!
tsemppiä vaan projektiin !!

tsemppiä vaan projektiin !!
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
No onx se sit hienoa ku kaikki olis mustia? On se hyvä et muutamat erottuu joukostaunique kirjoitti:Mun sydän itkee verta kun kaikki maalataan jollakin muulla värillä kun mustalla :
C Vectra 2.0t GTS
Kuviin voisi taikoa lisää kokoa niin saisi paremmin selvää 
Onks evot oikeesti siis mustia?
Itte oon aina luullu että ne on sellasia todella tummansinisiä...niin kuvissa ku livenä näkemänikin. oon noita kuitenki nähny livenäkin useamman mut mielestäni en oo nähny ikinä yhtään mustaa. Näin sitä taas oppi jotain uutta.
Itte oon aina luullu että ne on sellasia todella tummansinisiä...niin kuvissa ku livenä näkemänikin. oon noita kuitenki nähny livenäkin useamman mut mielestäni en oo nähny ikinä yhtään mustaa. Näin sitä taas oppi jotain uutta.
Todennäköisesti väärässä.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
värikoodi muistaakseni z266 Novaschwarz. sama väri kun oli siinä Arilla olevassa R6 farkussa alunperin, ilmeisestikkin kaikki "siviili" evot on ollut uutena tuon värisiä... viisaammat korjatkoon...omega16T kirjoitti:Onks evot oikeesti siis mustia?![]()
mutta aiheeseen.
Hienoa että joku uskaltaa tehdä noinkin hienon värisen evon
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Samaa mieltä Timpan kanssa,hienoa että joku uskaltaa tehdä räväkämmälläkin värillä olevan EVO:n
Mulla on omassakin Omegassa tuo sama värikoodi ja otteessa lukee metallimusta. Omasta mielestä tuo oma on ennemminkin tumma grafiitin harmaa kuin musta eikä evot taas näytä yhtään samalle kuin tuo oma. Ne on minusta sellaisia sinisen mustia.timok kirjoitti:
värikoodi muistaakseni z266 Novaschwarz. sama väri kun oli siinä Arilla olevassa R6 farkussa alunperin, ilmeisestikkin kaikki "siviili" evot on ollut uutena tuon värisiä... viisaammat korjatkoon...
+1telwin kirjoitti:Samaa mieltä Timpan kanssa,hienoa että joku uskaltaa tehdä räväkämmälläkin värillä olevan EVO:n
C Vectra 2.0t GTS
omega16T kirjoitti:Mulla on omassakin Omegassa tuo sama värikoodi ja otteessa lukee metallimusta. Omasta mielestä tuo oma on ennemminkin tumma grafiitin harmaa kuin musta eikä evot taas näytä yhtään samalle kuin tuo oma. Ne on minusta sellaisia sinisen mustia.timok kirjoitti:
värikoodi muistaakseni z266 Novaschwarz. sama väri kun oli siinä Arilla olevassa R6 farkussa alunperin, ilmeisestikkin kaikki "siviili" evot on ollut uutena tuon värisiä... viisaammat korjatkoon...
Kyllä se sama väri on. Samalla koodilla saattaa vain olla useita sävyjä. Eli evoissa voi olla eriversio samasta värikoodista kuin sinulla.
Oma A Omega on värikoodilla 256, ja näytti kuluneella naarmuisella maalipinnalla lähes harmaalta (jotkut väitti jopa vihertävältä, ei uskoneet mustaksi...), mutta nyt uudella maalipinnalla hyvin paljon mustemmalta. Tuo väri jota jäi purkkiin on erittäin hilepitoista, ja aika hauskannäköistä kun musta laskeutuu pohjalle 
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Tummanvihreenä minäkin sitä aiempaa väriä oon pitäny tähän saakkaVille kirjoitti:Oma A Omega on värikoodilla 256, ja näytti kuluneella naarmuisella maalipinnalla lähes harmaalta (jotkut väitti jopa vihertävältä, ei uskoneet mustaksi...), mutta nyt uudella maalipinnalla hyvin paljon mustemmalta. Tuo väri jota jäi purkkiin on erittäin hilepitoista, ja aika hauskannäköistä kun musta laskeutuu pohjalle
Lotushan on tumman vihreä, evosta ei tietoa(mutua) mutta mustaksihan se tuossa sanottiinomega16T kirjoitti:Tummanvihreenä minäkin sitä aiempaa väriä oon pitäny tähän saakkaVille kirjoitti:Oma A Omega on värikoodilla 256, ja näytti kuluneella naarmuisella maalipinnalla lähes harmaalta (jotkut väitti jopa vihertävältä, ei uskoneet mustaksi...), mutta nyt uudella maalipinnalla hyvin paljon mustemmalta. Tuo väri jota jäi purkkiin on erittäin hilepitoista, ja aika hauskannäköistä kun musta laskeutuu pohjalle
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Jep, en oo sotkenu Lotaria ja evoa keskenään ja Villen Omega taas on ihan perusmalli. Sikäli ihan hauska sattuma sekin että Villen Omegaa oon aina luulut tummanvihreeks ja olen sentään itekkin ruiskuttanut tuolla 256 sävyllä mm. yhden moottorin. Silloin siinä pinnassa oli huomattavissa musteen sinistä sävyä ja en todellakaan ollut ainut kenen silmissä se näytti sillejuzze kirjoitti:Lotushan on tumman vihreä, evosta ei tietoa(mutua) mutta mustaksihan se tuossa sanottiinomega16T kirjoitti:Tummanvihreenä minäkin sitä aiempaa väriä oon pitäny tähän saakkaVille kirjoitti:Oma A Omega on värikoodilla 256, ja näytti kuluneella naarmuisella maalipinnalla lähes harmaalta (jotkut väitti jopa vihertävältä, ei uskoneet mustaksi...), mutta nyt uudella maalipinnalla hyvin paljon mustemmalta. Tuo väri jota jäi purkkiin on erittäin hilepitoista, ja aika hauskannäköistä kun musta laskeutuu pohjalle
Kyl se varmasti on niin kuin Harza sanoi että samasta koodista huolimatta on sävyeroja.
En enää yhtään ihmettele miks se paikkamaalaaminen on niin vaikeeta saada huomaamattomaksi.