Uusi Manta
Re: Uusi Manta
Niin joo. Tänään on muuten aprillipäivä. Ehdinkin jo huolestumaan paljonko tuollainen tosiaan voisi maksaa ja miten nopeesti siinä tippuis arvo, vaikka en paljoa autoile. Läpi meni kuitenkin.

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
ei helvetti
oliko tää nyt sitten aprillia?
oliko tää nyt sitten aprillia?
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
^ Ei ollut. Mä pistin just PP-autoon tänään ennakkotilaukseen punasen Mantan ja maksoin etukäteismaksua. Kyl ne hymyili mut luulen että johtu mun rapasesta Sierrasta jolla tulin pihaan nelipyöräluisussa.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Määki tilasin! ei hitto, oon oottanu koko ikäni sitä päivää että saa ostaa ihan oikeen auton uutena 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
...aprillia kuitenkin

Ikävä kyllä kyseessä todellakin on OCF:n foorumin ylläpidon järjestämä aprillipila. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Auto tulee kyllä virallisesti maahantuojan kautta myyntiin Suomessakin, mutta V8-moottorilla varustettuna ja Chevrolet Camaro-nimisenä ilman
-logoa keulalla ja ilman tuplavaloja... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mä yritin jo päivällä pilata ilon, mutta ylläpito poisti mun viestin 
Eikö oikeesti jengillä hälytyskellot yhtään kilkannut kun kattoo mikä päivä tänään on
Eikö oikeesti jengillä hälytyskellot yhtään kilkannut kun kattoo mikä päivä tänään on
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Niinhän nuo pilas minunkin ilon 
Mutta voihan sen Ooppelin merkin Camaron keulalle vaihtaa, ja perään Aussimallista tekstin Commodore; se sopiikin tuon auton nimeksi paremmin mitä Manta.
Mutta voihan sen Ooppelin merkin Camaron keulalle vaihtaa, ja perään Aussimallista tekstin Commodore; se sopiikin tuon auton nimeksi paremmin mitä Manta.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Kyl kyl. Ainut, että kun töissä kahvitunnilla nopeasti vilkasee puhelimesta kaiken arjen ja kiireen keskellä, niin silloin noi aprillihäsät menee hyvin läpi. Mutta sit ku istuu kotona rauhassa koneelle, niin rupee vähän aivot raksuttaa. Mietin kyllä jo päivällä, että onpa kummallista kun vihdoinkin GM-europen päättäjille on kasvanut kivekset ja OPELin mallistoon tulee pitkästä aikaa auto jonka haluaa ostaa 100 %:lla tunteella.TJT kirjoitti:Mä yritin jo päivällä pilata ilon, mutta ylläpito poisti mun viestin
Ja tossa oli kuitenkin sopivasti totta. GM eurooppa on lämmittelemässä Manta/Calibra nimiä uudestaan ja toi retro-Camaro oliski juuri sopiva malli Manta-nimen uudelleen lämmittelyyn (toisinkuin Manta-nimen raiskaaminen cabriolet-Astran perseessä...ei sillä, etteikö cabriolet-Astra ole ok cabriolet, mutta ei se mikää Manta ole). A Mantahan muistuttaa aikalaistaan Camaroa (ainakin minulla on tällainen mielleyhtymä) ja se takaveto....

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Tuosta uudesta Camarosta tuli viikko sitten juteltua maahantuojan edustajan kanssa ja se on tosiaan hänen mukaansa tulossa myyntiin jo tänä vuonna, kahtena eri versiona, coupena ja avona ja vain V8-tekniikalla, koska V6-malleilta kuulemma puuttuu EU-hyväksyntä, joten siksi vain V8-malli tulee täällä myyntiin ja vaihteistona on vain automaatti, eli manuaalivaihteisto ei myöskään tule myyntiin. Eli Camaro SS V8 coupe automatic ja Camaro SS V8 convertible automatic ovat mallivaihtoehdot. Hinta jotain 70 tonnin alueella, eli tulee olemaan selvästi halvempi kuin harmaatuojien 90 tonnin Camarot. On tuo omasta mielestä varmaan hienoin uusi auto mitä on myynnissä, vaikkei Opel olekaan, Chevy on kuitenkin samaa firmaa. Ja tuo auto myös ehkä ansaitsee sen Chevyn merkinkin keulalleen paremmin kuin muut Chevyn nykymallit Euroopassa...
Olisi tuosta kyllä tosiaan hyvän Mantankin saanut...
Olisi tuosta kyllä tosiaan hyvän Mantankin saanut...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
onneksi tämäkin pila oli tiedossa jo
mutta komia auton oli merkki mikä tahansa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Siitä olisi jo pitänyt kellot soida kun ei-jäsen postaa liitteen ja ainut viestipä vielä 
Johnny, la gente esta muy loca.
Täytyypä tämä uutinen laittaa vielä tänne kun nimi liippaa turhan läheltä.
Ruma kun mikä, toivottavasti pelko ei toteudu:
http://www.autobild.fi/artikkeli/4431/c ... yttelyssa/
Ruma kun mikä, toivottavasti pelko ei toteudu:
http://www.autobild.fi/artikkeli/4431/c ... yttelyssa/
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2