Enochian kirjoitti:Eikös Google kerännyt tietoa noista wifi hotspoteista juurikin paikannuskäyttöä varten samalla kun kuvasivat paikkoja Street Viewiin?
Joo, totta. Juuri tuossa asiaa googlettelin, niin löytyihän tuota tietoa.
Skyhook wireless on tuon "WPS" tekniikan takana.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
^ Ei mitenkään suositeltavaa, mutta onnistuu kyllä kun tarpeeksi ohuita kerroksia vetelee.. SIsätilan lämppäriä olen itse pitänyt maalattavan kohteen lämmittimenä ennen ja jälkeen maalauksen, jollei iso kohde ole. Duumissa maalataan pihalla pakkasellakin, 1-komponenttisilla teollisuus väreillä. Hitaasti kuivuu, mutta kuivuu kumminkin. Viimestään jos ruiskutuksen päälle kärrää sisään kuivumaan.
Kappaleet ei kyllä ole mitään konepeltejä tms, vaan teräsrakenteita joissa alla ruostetta ja päällä valumaa, jos oikein sattuu tähtimerkit kohilleen.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Mitä kylmempi on niin sitä nopeammin pinta vetää itsensä kovaksi ja jos pinta kuivuu nopeasti niin sen alla oleva tavara on vielä märkää ja kuivuu todella hitaasti.. Siksi maalaamoissa käytetään uunia, että maali kuivuisi tasaista vauhtia eikä pinta jämähtäisi liian nopeasti. Lisäksi kylmässä maalaus tekee pinnasta hieman matan juuri tuon reaktion takia, mutta se on vain väliaikaista. Tai tällainen käsitys mulla ainakin on maalin kuivumisesta ja tietty nyt jos maali jäätyy jo purkkiin niin ei se varmaan hyvin levity pintaankaan, mutta kyllä sitä itekin on nolla-asteessa maalattu ja sitten vain viety pannuhuoneeseen kuivumaan osat.