Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Juheksi tänään Veturilla.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
J_J2 kirjoitti:Juheksi tänään Veturilla.
+1
J_J2 apparin paikalla
Jerzey prismassa
Ja sam7 palokan motarilla
|vectraman| rälläs Oulun marketeilla eilenillalla.
Siellä ei muuten ole 80km/h nopeusrajoitus...
Siellä ei muuten ole 80km/h nopeusrajoitus...
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Heh, kaasujalkaa vähän kolotti ja lapsetti
Kyllä siellä tuli muualla Oulussa ajeltua nätisti, mutta siinä marketin pihassa tuli leikittyä niinkuin teki moni muukin.. Enkä muuten ajanut läheskään 80kmh siinäkään jos nyt ihan pilkkua pitää viilata
Taisit ajella sillä punaisella A-Vectralla mikä siellä kans pyöri jonkin verran? Tai ainakin kyydissä olit kun minusta sitä ajoi joku naispuolinen henkilö, tai sitten olit jossain toisessa autossa.
Joku klubilainen ajeli valkoisella Calibrallakin siellä, oli tarra takalasissa ja koitin mä kättäkin nostaa vaan en nähnyt tuliko vastausta
Joku klubilainen ajeli valkoisella Calibrallakin siellä, oli tarra takalasissa ja koitin mä kättäkin nostaa vaan en nähnyt tuliko vastausta
No et nyt ehkä ihan niin lujaa ajanu kuuitenkaan, oli vaan pakko mainita
Kyllähän tuolla näkyi taas monilla olevan vähän liikaa sitä vauhtia.
Kyllä mää tuolla Volvolla olin ( http://www.minunauto.com/auto/22067 ) vänkärinä kylläkin
Se valkoinen Calibra on serkkupojan, ei pyöri täällä. Klubin tarra taitaa olla madin tälläämä aikanaan.
Kyllä mää tuolla Volvolla olin ( http://www.minunauto.com/auto/22067 ) vänkärinä kylläkin
Se valkoinen Calibra on serkkupojan, ei pyöri täällä. Klubin tarra taitaa olla madin tälläämä aikanaan.
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Juu kyllä siellä meni auto jos toinenkin varmasti yli sen 80kmh:kin, oli vaan se "amisrinki" mitä ajankuluksi kierrettiin
niin aivan peilijäässä eikä siinä edes pystynyt kaasuttamaan, pari kertaa meinas tulla muutama mersun kylki eteen kun siinäkin oli joillakin pakko kaasuttaa vaikka auto ei pysynyt ollenkaan suorassa ja se väli on melko kapea
Sillä Calibralla on monesti joku blondi nainen ajanut mikäli on sama auto, oon koittanu aiemminkin kättä heilutella vaan se nainen ei ainakaan ole antanut vastakaikua
Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta minun osalta, jatkakaahan bongailua
Eiköhän tämä riitä tästä aiheesta minun osalta, jatkakaahan bongailua
[quote="|vectraman|"]Juu kyllä siellä meni auto jos toinenkin varmasti yli sen 80kmh:kin, oli vaan se "amisrinki" mitä ajankuluksi kierrettiin
niin aivan peilijäässä eikä siinä edes pystynyt kaasuttamaan, pari kertaa meinas tulla muutama mersun kylki eteen kun siinäkin oli joillakin pakko kaasuttaa vaikka auto ei pysynyt ollenkaan suorassa ja se väli on melko kapea
Sillä Calibralla on monesti joku blondi nainen ajanut mikäli on sama auto, oon koittanu aiemminkin kättä heilutella vaan se nainen ei ainakaan ole antanut vastakaikua
Varattu mies ja joltaki blondilta haahuilee vastakaikua, häpeä
Sori oli ihan pakko 
CTi kasteli haalarinsa meidän volvon alla

-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Jep, väkisin piti mennä kattomaa, ku ei uskonu, et on siel märkää. Vaikka pari tuntia kerkes irvistellä ensi vierestä ku kaveri ryömi siel alla kokovartalokortongissa.
jonkun
kanssa juttelin tänään riihimäellä 1.4 klo:22 aikoihin kuka olit 
sorkku85 kirjoitti:jonkunkanssa juttelin tänään riihimäellä 1.4 klo:22 aikoihin kuka olit
Veikkaus et timonen
Eikka88 tuli bongattua eilen raksilan marketeilla ja vissiin thuuning oli kans siellä ja tulivat kattelemaan ku kaveri ilmaili sen valkosen bemarin jäähytys järjestelmää. 
En oo ollu minä, kun eilen 1.4. heräsin klo 21.25 ja lähdin sitten suoraan töihin klo 22:een.Teemu J kirjoitti:sorkku85 kirjoitti:jonkunkanssa juttelin tänään riihimäellä 1.4 klo:22 aikoihin kuka olit
Veikkaus et timonen
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Bäri tais ajella Gigantin takana vastaan. Ainakin morjesteli ja foorumin tarra takalasissa