Corsa B GSI BGR-500

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
HCH
'Admiral'
'Admiral'

Corsa B GSI BGR-500

Viesti Kirjoittaja HCH »

Tuollainen kulkeutui omistukseeni. Takalasissa on kerhon tarra, vaikuttaakohan entisiä omistajia vielä täällä?
Jos löytyy niin ottaisitko yhteyttä vaikka privalla, ois kiva tietää että mihin sitä kätensä työnsi :bonk:

Ps. tämä topic on selattu läpi
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Corsa B GSI BGR-500

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Mulla toi oli vuoden päivät ja kaverilla sitä ennen varmaa pari vuotta.

Löyty viel vanha kuvakin.
Kuva
hesssu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja hesssu »

Kaverin entinen autohan tuo oli. Mistäs sen nyt ostit? Siinähän tais penkki vähä kärvähtää, kun penkinlämmitin toimi vähän liiankin hyvin. :D 5 vuotta tais sillä olla tuo. Clubiin ei kaveri ainakaan kuulu ja tuskin on likkunut foorumillakaan.
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
HCH
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja HCH »

Juu, kuskin penkinlämmitin oli vieläkin päällä kun avk:lta kävin hakemassa :lol: . Ruostettahan tuossa vähän tuntu olevan. Jarruissa on jotain häikkää, liekkö avk:n käsittely murjonu jonkun putken poikki. Jos ex-omistajaa näät niin viititkö kysellä tietääkö tosta jarruhommasta mitään tai onko muuta hälyyttävää vikaa piilemässä.

Tarkotus laitella kesäks työssäkäyntikikottimeks.
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Jos koneelle ei ole tehty mitään mun ja kaverin omistuksen jälkeen ni on aika finaalissa.Sillä oli ajettu ilman öljyjä ties kuinka pitkän aikaa ja se hyytys sen takia kerran länsiväylälle.Lisää öljyä koneeseen ja matka jatku,tosin öljyä rupes syömään kahta kauheammin sen jälkeen.Mystinen abs vika vaivas sillon kun oli mulla,uuden etupyörän anturin laittelin mutta ei korjaantunut sillä vaikka siellä nurkassa se vika piti olla,oisko ollu uus anturi paskana mene ja tiedä.
Vastaa Viestiin