Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
^Tarvikevanteet ja joku halunnu vittumaiset pultit??
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eiks ne oo XZN:iä...?B-Na kirjoitti:Miks tossa VAGinassa on pyöränpultit torxeja?
miten vlc soittimen taajuuskorjain säädöt saa pysyyn tallessa?
edittiä: sillälailla.ny pysyy tallessa
edittiä: sillälailla.ny pysyy tallessa

Saattaa ne niitäki olla, en juurikaan paneutunu.Juheksi kirjoitti:Eiks ne oo XZN:iä...?B-Na kirjoitti:Miks tossa VAGinassa on pyöränpultit torxeja?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Missä Ioni?
Stadis.Woody kirjoitti:Missä Ioni?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Onko tyhmää laittaa 500€ Sierraan 500€ että saa leimaan... No ei todellakaan! 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Ei nyt niin tyhmä kysymys tällä kertaa, mutta kertokaas asiasta todella tietävät että missä se sananvapauden raja keskuystelupalstoilla todella Suomen lain mukaan menee? (finlex on liian sekava sivu mulle..) Nyt en puhu tästä foorumista, mutta kun arkaluontoisista asioista pitäisi puhua..
Eli yllytys rikoksentekoon ja rasismiin ovat tietty kiellettyjä, mutta onko esimerkkinä vaikka natsimyönteinen tai jotaikin ihmisryhmiä vastustava keskustelu kiellettyä, ja ennenkaikea mihin se raja vedetään? Ja jos koko foorumi on arkaluontoisia asioita varten, ja siellä olevat säännöt rajaisivat rikoksiin yllyttävät sekä suoraan loukkaavat kommentit ja keskustelut, niin joutuuko mahd. rikkomuksista edesvastuuseen kirjoittaja vaiko modet/ylläpitäjä?
Koitin googlella etsiä, mutta mitään järkevää suoraa vastausta ei löytynyt.
Eli yllytys rikoksentekoon ja rasismiin ovat tietty kiellettyjä, mutta onko esimerkkinä vaikka natsimyönteinen tai jotaikin ihmisryhmiä vastustava keskustelu kiellettyä, ja ennenkaikea mihin se raja vedetään? Ja jos koko foorumi on arkaluontoisia asioita varten, ja siellä olevat säännöt rajaisivat rikoksiin yllyttävät sekä suoraan loukkaavat kommentit ja keskustelut, niin joutuuko mahd. rikkomuksista edesvastuuseen kirjoittaja vaiko modet/ylläpitäjä?
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Viisaammat kertokoot, mutta mikä voorumi tuollainen on? Tahtois uteliasuuttaan tsekata... Ja en halua pahaa, kuhan vaan vilkaista sillai varovasti takavasemmalta.JNN kirjoitti:Ei nyt niin tyhmä kysymys tällä kertaa, mutta kertokaas asiasta todella tietävät että missä se sananvapauden raja keskuystelupalstoilla todella Suomen lain mukaan menee? (finlex on liian sekava sivu mulle..) Nyt en puhu tästä foorumista, mutta kun arkaluontoisista asioista pitäisi puhua..
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Lakia tulkitaan oikeusistuimissa, joten kysymykseen ei oikeastaan voi vastata kuin ennakkotapausten pohjalta.
Pitäisikö minun lähteä judossa vielä näin vanhana kilpailu uralle?
Kai niilläkin on joku seniorisarja?Woody kirjoitti:Pitäisikö minun lähteä judossa vielä näin vanhana kilpailu uralle?
No en mie nyt nin vanha ole että mun pappailla tarvii mutta vaatisi lisää sitoutumista. Siis treeniä, treeniä treeniä, kisoja, kisoja, kisoja... Se on sit äkkiä kotoo pois.maritus kirjoitti:Kai niilläkin on joku seniorisarja?Woody kirjoitti:Pitäisikö minun lähteä judossa vielä näin vanhana kilpailu uralle?
Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Tahtoisin kuitenkin itse nuo takaisin kirkkaiksi, millä onnituisi? Mineraalitärpätillä yritin kun varastosta löytyi, mutta ei vaikutusta. Hjälp.
Tahtoisin kuitenkin itse nuo takaisin kirkkaiksi, millä onnituisi? Mineraalitärpätillä yritin kun varastosta löytyi, mutta ei vaikutusta. Hjälp.
Motonetista tummennusprayn poisto sprayta.stiflat kirjoitti:Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6