Tuossa kuvassa ylimpänä ilmeisesti opelin alkuperäinen infrapunasilmä? ja alempana boschin hässäkkä jossa boschin oma infrapuna silmä?

NOH ITSE ONGELMAAN... Keskuslukitus toimii vain avaimella, ei lainkaan kauko-ohjaimella (ja olen yrittänyt kauko-ohjainta koodata sytytysvirta päällä painamalla nappia ja osoittamalla molempiin infrapunasilmiin, ei ollut vaikutusta)
Hälyttimen kaukosäätöä auton mukana ei tullut laisinkaan, joten mietin estääkö tuo boshin häly auton alkuperäisen kauko-ohjauksen toiminnan? Täysin tarpeetonhan tuo on, koska ei ole kapulaakaan, mutta ei jaksaisi nähdä vaivaa purkaa kaikkea hässäköitä irti, haluaisin pelkästään alkuperäisen keskuslukon kauko-ohjauksen toimintaan
Auton mukana tuli kaksi kauko-ohjainta. Vasemman puoleinen ilmeisestikkin omegan oma ja oikeanpuoleinen on samanlainen kuin vectrassanikin (ja tämähän toimii radiotaajuudella, joten ei edes toimi omegassa) Ilmeisesti edellinen omistaja ostanut vääränlaisen kauko-säätimen uuden kun ei ole toiminut

Joten mistä lähteä ratkaisemaan ongelmaa? Todella kiitollinen olen jos joku viitsii / osaa neuvoa