Asetonilla ite otin ja on halvempiki. Kirkaslakka niskaa ni on ku uudet.juzze kirjoitti:Motonetista tummennusprayn poisto sprayta.stiflat kirjoitti:Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Tahtoisin kuitenkin itse nuo takaisin kirkkaiksi, millä onnituisi? Mineraalitärpätillä yritin kun varastosta löytyi, mutta ei vaikutusta. Hjälp.
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
No entäpäs sitte miten vanhat tummennuskalvot saa parhaiten pois? Ja ikkunan puhtaaksi, että saapi uudet kalvot laitettua.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Myllytä ne kevyesti, ei oo sit pelkoo et tulis turhan väkevillä liuottimilla sulatettua niitä. Saa samalla uuden näköset.stiflat kirjoitti:Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Tahtoisin kuitenkin itse nuo takaisin kirkkaiksi, millä onnituisi? Mineraalitärpätillä yritin kun varastosta löytyi, mutta ei vaikutusta. Hjälp.
Kuumailmapuhaltimella lämmität kalvoa, samalla vedät sitä irti. Sit liimajämät sinolilla tai fairylla pois.Killroy kirjoitti:No entäpäs sitte miten vanhat tummennuskalvot saa parhaiten pois? Ja ikkunan puhtaaksi, että saapi uudet kalvot laitettua.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Ite oon liiman "pehmittänyt" sinolilla ja mattopuukonterällä lääppiny liimamössön pois. Ahistavaa lääppiä sitä pelkkää liimaamannion kirjoitti:Myllytä ne kevyesti, ei oo sit pelkoo et tulis turhan väkevillä liuottimilla sulatettua niitä. Saa samalla uuden näköset.stiflat kirjoitti:Auton takavalot, jotka ovat hiukan tummenettu sprayllä.
Kuumailmapuhaltimella lämmität kalvoa, samalla vedät sitä irti. Sit liimajämät sinolilla tai fairylla pois.Killroy kirjoitti:No entäpäs sitte miten vanhat tummennuskalvot saa parhaiten pois? Ja ikkunan puhtaaksi, että saapi uudet kalvot laitettua.
Pitäis katsoa ajoituslampulla perusennakko kohdalleen Hondan koneesta missä on puolat tulppien yläpuolella,ei ainakaan normi lamppu suostu vilkkumaan kun sen laittaa ennen puolaa...
Eli mitä pitää tehdä että homma onnistuu??
Eli mitä pitää tehdä että homma onnistuu??
kuumentamalla kalvot pois ja liimat veke 3m citrus cleanerilla.Killroy kirjoitti:No entäpäs sitte miten vanhat tummennuskalvot saa parhaiten pois? Ja ikkunan puhtaaksi, että saapi uudet kalvot laitettua.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Onks Pineline asfaltinpoistaja hyvää kamaa debadgingissa?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
On. Sillä me poistettiin asfaltti meidän rivarin pihasta.B-Na kirjoitti:Onks Pineline asfaltinpoistaja hyvää kamaa debadgingissa?
No joo. Olipa huono.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
buahhhhhhlolKillroy kirjoitti:On. Sillä me poistettiin asfaltti meidän pihasta.B-Na kirjoitti:Onks Pineline asfaltinpoistaja hyvää kamaa?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix kirjoitti:buahhhhhhlolKillroy kirjoitti:On. Sillä me poistettiin asfaltti meidän pihasta.B-Na kirjoitti:Onks Pineline asfaltinpoistaja hyvää kamaa?
Heti parempi!
Pysytyykö yle areenan ohjelmia tallentaan omalle koneelle?
Kannattaisko lähteä toukokuussa Radio Rock -risteilylle vai jättäiskö väliin?
^Kannattaa mennä.
OCFormulatietäjä 2011
Kannattaa kun mäkin olen siellä.Enochian kirjoitti:Kannattaisko lähteä toukokuussa Radio Rock -risteilylle vai jättäiskö väliin?
Mikä oli tää juttu käyttäjän Black Diamond tai Diamond kanssa täällä foorumilla?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR