omega 2.5 td kadonnut alipaineletku.
omega 2.5 td kadonnut alipaineletku.
Elikkä autona omega 2.5 td automaatti -94. Pitäikö tuosta imusarjan alipainekellolta vai onko tuo jokin kaasuläppä, lähteä alipaineletku johonkin, kun tuossa on vaan tyhjä paikka. En löytänyt irrallaan olevaa letkuakaan pikaisella katselulla.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
Re: omega 2.5 dt kadonnut alipaineletku.
Olisko tuo EGR-venttiili, joka on otettu pois käytöstä? Mulla oli samanlainen omega, missä se oli otettu pois käytöstä. Siitä kuuluisi lähteä letku iskaritolpassa sijaitsevaan magneettiventtiiliin. Mulla siitä magneettiventtiilistä lähtevä letku oli paikoillaan, mutta meni alas moottoritilaan.
Käänsin sen EGR:n toisinpäin, kun siinä jossain oli pieni reikä, mistä tippui öljyä moottoritilaan.
Käänsin sen EGR:n toisinpäin, kun siinä jossain oli pieni reikä, mistä tippui öljyä moottoritilaan.
Re: omega 2.5 dt kadonnut alipaineletku.
Ok. Elikkä saa olla noin sitten. Tuossakin on käännetty se toisinpäin ja on siellä muovin alla piilossa..aniskasa kirjoitti:Olisko tuo EGR-venttiili, joka on otettu pois käytöstä? Mulla oli samanlainen omega, missä se oli otettu pois käytöstä. Siitä kuuluisi lähteä letku iskaritolpassa sijaitsevaan magneettiventtiiliin. Mulla siitä magneettiventtiilistä lähtevä letku oli paikoillaan, mutta meni alas moottoritilaan.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.